וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתחרות שירי חג המולד אמנדה זכתה עם שיר על חנוכה

בשיתוף עמותת יהדות ישראלית, בשיתוף עמותת יהדות ישראלית

26.12.2019 / 13:45

כשאמנדה התבקשה להשתתף בתחרות כתיבת שירי קריסמס, היא בחרה לכתוב שיר דווקא על חנוכה. היא ביצעה את השיר, זכתה איתו בתחרות - והיום היא מלמדת אותו לתלמידיה בישראל

באדיבות המצולמים

כשהייתה בת 7, זכתה אמנדה לוין מקנדה בתחרות כתיבת שירים עם שיר שכתבה על חנוכה. כמובן שהיא גם הייתה זו שביצעה את השיר. התחרות הייתה אמנם על כתיבת שירי חג המולד, אך אמנדה הקטנה בחרה לכתוב את השיר דווקא על חנוכה.

כיום, בעודה בישראל, היא סוגרת מעגל ומלמדת את הילדים "שלה" את השיר ההוא, כפי שניתן לראות בסרטון, אותו שרים תלמידיה מבי"ס אילן רמון בנתניה. "מרגש מאד עבורי לשיר את השיר הזה דווקא בישראל", היא מספרת.

אמנדה לוין בת ה-26 מטורונטו, הגיעה לישראל השנה בכדי ללמד אנגלית בבי"ס בנתניה, במסגרת תכנית מסע מורים. אמנדה היא בוגרת לימודי תיאטרון מוסיקלי בקונסרבטוריון בוסטון ובמקצועה היא זמרת אופרה שהופיעה בטורים בכל רחבי קנדה, וגם עבדה כמורה לריקוד ולימדה ילדים כוריאוגרפיה למחזות זמר.

תכנית 'מסע מורים', של ארגון מסע בשיתוף משרד החינוך פועלת במערכת החינוך כתשע שנים. בתוכנית, שמנגישה אנגלית מדוברת לילדי בתי ספר בפריפריה חברתית וגיאוגרפית, לוקחים חלק מאות צעירות וצעירים יהודים ממדינות דוברות אנגלית, חלקם בעלי הסמכה להוראה וכולם בעלי תארים אקדמיים, שעברו הכשרה לצורך היכרות עם מערכת החינוך הישראלית והשתלבו כמורים בבתי הספר היסודיים וחטיבות הביניים בפריפריה הגיאוגרפית והחברתית.

בשיתוף עמותת יהדות ישראלית, בשיתוף עמותת יהדות ישראלית
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully