וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם השופטת החרדית מניו יורק כתבה אות ב'ספר התורה של עם ישראל'

בשיתוף עמותת יהדות ישראלית

29.12.2019 / 14:17

'ספר התורה של עם ישראל' נכתב כחלק מהרצון לייצר חיבור ואיחוד בעם ישראל, אתמול כתבה בו אות השופטת החרדית מניו יורק

השופטת החרדית כותבת אות בספר התורה. באדיבות המצולמים
"כולם יכולים לכתוב בספר התורה"/באדיבות המצולמים

השופטת החרדית מארצות הברית רוחי פרייר ובעלה הרב דוד פרייר כובדו לכתוב אות ב"ספר התורה של עם ישראל", ביוזמת הרב דוד אברהם פרסמן, כחלק מהרצון לייצר חיבור ואיחוד בעם ישראל.

פרייר הגיעה בימים האחרונים לישראל לכמה ימים. אמש (מוצאי שבת), שעות ספורות בלבד לפני חזרתה לארה"ב, השתתפה יחד עם בעלה בכתיבת אות בספר התורה של עם ישראל.

במעמד כתיבת האותיות הודתה השופטת לרב פרסמן על ההזדמנות לכתוב אות בספר התורה שמאחד את כלל ישראל, " זה מדהים, הדבר הזה שמאחד את כלל ישראל... כולם יכולים לכתוב בספר התורה".

כזכור, מדובר בשופטת החרדית-חסידית הראשונה בניו יורק, שהחלה את דרכה הציבורית לאחר שהקימה את ארגון החסד "עזרת נשים" - ארגון הצלה המיועד לנשים ושכל המתנדבות בו הן נשים.

במהלך ביקורה בארץ נפגשה פרייר גם עם נשיא המדינה ריבלין במעונו הרשמי בירושלים כאשר אמש כאמור זכתה לקחת חלק במיזם ספר התורה.

עד עכשיו לקחו חלק במיזם למעלה מ-100,000 יהודים. ביניהם ראש הממשלה בנימין נתניהו, מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי, הרבנים הראשיים לישראל הרב יצחק יוסף והרב דוד לאו, אישי ציבור, שרים וח"כים, שופטים, רבנים, שחקנים, זמרים, חיילי צה"ל, שופטים, אסירים, ילדים ובני נוער.

בשנתיים האחרונה מעניק הרב פרסמן את הזכות המיוחדת של כתיבת אות ב"ספר התורה של עם ישראל" לאנשים מכל קצוות החברה הישראלית. ליוזמה נרתמו שורה של אנשים מכל גווני הקשת היהודית שנטלו חלק במיזם. ספר התורה יוכנס בעזרת ה' לכותל המערבי כאשר תושלם כתיבתו ע"י כל חלקי עם ישראל.

מערכת וואלה, בשיתוף עמותת יהדות ישראלית
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully