וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דתיים וחובבי בשר? מהיום אתם לא צריכים לרעוב

בשיתוף עמותת יהדות ישראלית, בשיתוף עמותת יהדות ישראלית

31.12.2019 / 14:56

בעשור האחרון הישראלים טסים הרבה יותר ונחשפים לטעמים מגוונים. ברשת BLACK מצאו לנכון להתאים את החוויה בארוחה לטעמים האישיים של המבקרים, לצד המנות הקלאסיות והמוכרות. וכעת הכל מהדרין אז צאו לאכול

בלאק הכשר בפתח תקוה. דרור כץ,
גם דתיים רוצים ליהנות/דרור כץ

מסעדת הBLACK בפ"ת מתחדשת בבשורה משמעותית ומשמחת חיך לקהל שומר הכשרות המהודרת. המנות האהובות של שף צחי בוקששתר עכשיו בגרסת מהדרין עם משגיח צמוד. הסניף היפהפה ברחוב הסיבים 18 עבר מהפך לטובת שומרי הכשרות המהודרת. המנות המנצחות והמפתיעות של הBLACK, שהחיך הישראלי כל כך אוהב, מוגשות כעת בסניף בהשגחת הרבנות פתח תקוה, בשר חלק ועופות למהדרין.

חובבי הז'אנר מסמנים את השינוי כמבורך וכבר נצפו ממלאים את הסניף ומחזקים את זכייני הסניף שמשכילים לתת קולינריה מפוארת בכשרות מהודרת. את המטבח של הרשת הוותיקה והאיכותית מוביל שף צחי בוקששתר המוערך. בימים אלה מושק תפריט חדש. התפריט מושפע מטעמים סובבי עולם, פיקנטיים, מעושנים, מתובלים בטעמים שהגיעו כהשראה מהמזרח הרחוק, אסיה, אמריקה ומזרח אירופה .לצד אלו מוגשים סלטים בריאים עתירי ירקות וירוקים ברטבים מקוריים וכמובן מנות הדגל הפופולריות שעליהן קשה לוותר. התפריט החדש מכיל הפתעות מוגזמות ומרגשות, כמו שאוהבים בBLACK. המבורגרים חדשים עם תוספות - מיקס בורגר, מעושן, סיאטל, צ'אנג מאי ועוד. הקינוחים של הBLACK מגוונים ועשויים ברמה גבוהה מאוד עד ש"לא מורגש שהם פרווה".

בלאק הכשר בפתח תקוה. – יורם אשהיים,
מי אמר אני ולא קיבל/– יורם אשהיים

הסועד הישראלי יודע מה הוא אוהב

התפריט החדש לחורף מבטיח אסקפיזם קולינרי. הפסקה לארוחה משפחתית, חברתית או זוגית עם תמורה מלאה וחוויה טעימה. בצהריים מוגשות עסקיות מעולות והחל מ 22.00 מוגש תפריט לילה מותאם לשעה. הסניף מרוחב ומכיל כ - 100 איש לאירועי משפחה וחברה. אירועי שבע ברכות, מסיבות יומולדת וחגיגות 70 לסבא נחגגות בשמחה בשל גודלה המפנק של המסעדה, התפריט המודולארי והשירות הנעים.

לדברי צחי בוקששתר, שף ובעלים: "רשת BLACK לאורך כל השנים שמה את העדפותיו של הסועד הישראלי בראש סדר העדיפויות ומכאן הגיע הרצון להתאים את חלק מהמנות לאורח חיינו. הישראלים בעשור האחרון טסים הרבה יותר ונחשפים לטעמים מגוונים. ברשת BLACK מצאנו לנכון לרענן ולהתאים את החוויה בארוחה לטעמים האישיים של מבקרינו וזאת לצד המנות הקלאסיות והמוכרות. החזקה של BLACK היא איכות ללא פשרות של בשר ורכיבים טבעיים וטריים גם בכל השאר"

בשיתוף עמותת יהדות ישראלית, בשיתוף עמותת יהדות ישראלית
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully