וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה ניצן הורוביץ הסיר את הפוסט שלו? מתקפה עיוורת על כל מה שיהודי

אהרן קריב בשיתוף עמותת יהדות ישראלית, בשיתוף עמותת יהדות ישראלית

7.1.2020 / 11:17

איך אפשר להתבלבל בין הרב יוסף לרב עמאר? ניצן הורביץ יו"ר מרצ טעה טעות מרה כשמיהר לגנות את הרב יצחק יוסף ובטעות צירף לגינוי הפזיז תמונה של הרב עמאר. זה מה שקורה כשאנשי קמפיין ההדתה רוצים להסית בכל מחיר

פוסט של ניצן הורביץ על הרב יוסף. פוסט של ניצן הורביץ, צילום מסך
כל הדתיים אותו דבר/צילום מסך, פוסט של ניצן הורביץ

הבוקר פורסם נאום של הרב הראשי לישראל, הרב יצחק יוסף, בנוגע ליהדות עולי ברית המועצות.
כתגובה העלה חבר הכנסת ויושב ראש מפלגת מרצ פוסט בו הוא תוקף את הרב הראשי, אך שימו לב - בתמונה של הפוסט, שכבר עובדה לגרפיקת הקמפיין של המפלגה, בחר להשתמש הורוביץ בתמונה של הרב עמאר.

האוטומציה של קמפיין ה''הדתה'' לתקוף כל מה שמריח כיהודי מבלי להבדיל בין אדם אחד לאחר, כאילו אומרת לנו: אתם כולכם אותו הדבר וזה אפילו לא מעניין אותי להכיר אתכם. שליטתו של ראש מפלגה בישראל ברבני היהדות מביכה מאין כמוה, ונקל לשער כי טעות פזיזה זו תעלה לו ביוקר ולא תישכח מהר כל כך.

בתגובה לקריאות להדחתו של הראשון לציון, הרב הראשי יצחק יוסף, נמסר מתנועת שס:

"האחראי הראשי להסתה ולשיסוי בעם הוא אביגדור ליברמן. כל רצונו של ליברמן הוא להביא לסיום כהונתו של נתניהו כראש ממשלה מתוך שנאה אישית ונקמה שמעבירה אותו על דעתו ולכן הוא מנסה לקושש קולות ולהיבנות מיצירת פילוג וקרע בעם ישראל.

ליברמן מסלף ביודעין את דבריו של הראשון לציון הרב יצחק יוסף, שהתייחס לקבוצה של העולים הלא יהודים שלצערנו הולכת וגדלה בגלל הפרצה של "סעיף הנכד" בחוק השבות. הרב יצחק יוסף לא אמר חלילה מילה אחת כנגד אחינו ואחיותנו היהודים, עולי רוסיה, שהביאו ברכה עצומה למדינת ישראל ושמרו על יהדותם ודתם למרות הקשיים הגדולים במשך עשרות שנים.

תנועת ש"ס לא תתן את ידה למסע השיסוי ולרדיפת הראשון לציון הרב הראשי לישראל יצחק יוסף, בשל אמונתנו והבעת דעתו שמחוייבת מתוקף תפקידו כמנהיג רוחני בעם ישראל."

אהרן קריב בשיתוף עמותת יהדות ישראלית, בשיתוף עמותת יהדות ישראלית
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully