וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשיית מרים פרץ: "זה בנאדם שהביא לילדה קטנה סמים, הוא רוצח"

אביגיל קול בשיתוף עמותת יהדות ישראלית, בשיתוף עמותת יהדות ישראלית

14.1.2020 / 11:13

לפני מספר חודשים נמצאה מרים פרץ ללא רוח חיים, כעת הוגשה בקשה לשחרורו של החשוד. עו"ד בן גביר: כל מי שפוגע בנערה והיה צריך לעמוד לדין על עבירות של המתה, הולך לצאת בעסקה במחיר זול ומוזל על חשבון הדם של אותה הצעירה"

מרים פרץ בת ה17. דוברות משטרת ישראל
מרים פרץ ז״ל, בת 17 במותה/דוברות משטרת ישראל

לפני מספר חודשים נמצאה הנערה מרים פרץ בת השש עשרה בביתו של מאג'ד עליאן כשהיא ללא רוח חיים, בעקבות מנת יתר שסופקה לה. עליאן נעצר עד לתום ההליכים בחשד שהסית את הנערה לשימוש בסמים. בימים האחרונים פנו עורכי דינו של עליאן לבית המשפט בבקשה לשחררו ולאפשר לו לחזור לבת זוגו המתגוררת בשוודיה.

"מה שקורה פה זו בושה וחרפה", אמר יוסף פרץ - אחיה של מרים ז"ל - בשיחה עם וואלה! יהדות. לטענת המשפחה, הנאשם נושא עימו אישומים קודמים בעבירות סמים ומבחינתם - הוא רצח את מרים. "זה בנאדם שהביא לילדה קטנה סמים, קיפח את חייה, הרג אותה, רצח אותה, השאיר אותה לפרפר. הוא רוצח!" זעם פרץ.

לטענתו, שחרורו של החשוד מהווה שחרור 'שור מועד' וכי עליאן מהווה סכנה לבנות נוספות: "הבנאדם הזה שועל רחוב. הוא נרקומן ותיק, הוא בנאדם שיודע מה זה סמים. הבנאדם הזה היה במעצרים, בבתי סוהר, עבר את החיים, מכיר את החיים בעל פה. הפעם הבאה עלולה לקרות חד וחלק, הבנאדם הזה בנאדם מסוכן, זה רוצח", הוסיף האח בדאגה.

יו"ר ועדת הבחירות,  השופט חנן מלצר ועו"ד, איתמר בן גביר במהלך עתירה נגד מפלגת עוצמה יהודית בכנסת, ירושלים 14 באוגוסט 2019. ראובן קסטרו
עו״ד בן גביר: ״זה על חשבון הדם של הצעירה״/ראובן קסטרו

מפוחדים מההכרעה

נכון לשלב זה במשפט קבע השופט כי החשוד יישאר במעצר, אך בני המשפחה ממשיכים לעקוב בדאגה בתקווה למנוע את השחרור כפי שביקש עורך דינו של החשוד.

"ממה שמסתמן כרגע, הפרקליטות עומדת לערוך הסדר טיעון של כניעה עם מי שמבחינתנו רצח את הנערה", אמר עורך הדין איתמר בן גביר המייצג את המשפחה, בתגובה לבקשה לשחרורו של החשוד. "דרשנו מהפרקליטות פגישה ואני מקווה שהפגישה הזו תתקיים בקרוב. נדמה לנו שיש כאן מסר של כניעה ושכל מי שאלים גובר. כל מי שפוגע בנערה והיה צריך לעמוד לדין על עבירות של המתה, הולך לצאת בעסקה במחיר זול ומוזל על חשבון הדם של אותה הצעירה".

אביגיל קול בשיתוף עמותת יהדות ישראלית, בשיתוף עמותת יהדות ישראלית
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully