וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום התודה הבינלאומי: הסלבס שחייבים ל-2019 את התודה של החיים

אביגיל קול בשיתוף עמותת יהדות ישראלית, בשיתוף עמותת יהדות ישראלית

15.1.2020 / 10:30

יום התודה הבינלאומי שחל השבוע הוא הזדמנות נהדרת להזכיר לכמה סלבריטאים את הדברים הטובים שקרו להם בשנה החולפת, שמגיעה לה תודה גדולה כיוון שהייתה כה טובה אליהם. סלבס אהובים שלנו, שימו לב, אל תשכחו להודות לה

דניאלה פיק, קוונטין טרנטינו. שאול וינשטיין,
דניאלה פיק מאושרת/שאול וינשטיין

יום התודה הבינלאומי שחל השבוע הוא הזדמנות נהדרת להזכיר לכמה אנשים את הדברים הטובים שקרו להם בשנה החולפת, שמגיעה לה תודה גדולה כיוון שהייתה כה טובה אליהם. סלבריטאים יקרים שימו לב, זו ההזדמנות שלכם להודות לה.

go baby

אז נכון, הוא זכה בגלובוס הזהב ואולי יזכה עוד באוסקר על הסרט 'היו זמנים בהוליווד' שיצא בשנת 2019, אבל שנת 2019 הייתה השנה בה הבינו בני הזוג קוונטין טרנטינו ודניאלה פיק כי הם עומדים להפוך להורים. אז למרות שיורש העצר צפוי להיוולד רק בשנת 2020, אין ספק שהשנה החולפת הביאה בשורה מרגשת לזוג.

זוג נוסף שיכול להודות (ולחכות להפתעה ממש בימים הקרובים) הוא הזוג זמיר-ורטהיימר שמצפים גם כן לילד ראשון. עבור זמיר סימנה 2019 קפיצה משמעותית כשבמהלך השנה הפך לחבר כנסת (פעמיים) ויחד עם אשתו, השחקנית מאיה ורטהיימר, מצפה לילד ראשון. הבשורה המרגשת שמחה לא רק את הזוג המאושר אלא גם את הציבור הרחב שנחשף לקשיים שעברו בני הזוג עד להריון המיוחל.

מאיה ורטהיימר. אור גפן,
ואיפה תישן התינוקת? מאיה ורטהיימר/אור גפן

רק בריאות

2019 לא התחילה קל אצל משפחת הררי. בתחילת השנה חשפה מירית, אשתו של שדר הרדיו דידי הררי, כי היא חולה במחלת הסרטן. אבל אחרי שהתחילה בבשורות קשות, הסתיימה שנת 2019 בבשורה משמחת מאוד. בפוסט מרגש במיוחד שכתבה הררי לקראת סיומה של השנה, היא סיפרה כי הגידול התכווץ והיא בדרך להחלמה: "הכימו עבד, התפילות של כולם נענו, השמחה האופטימיות עבדו, הכאן ועכשיו והאמונה שמה שצריך להיות יהיה".

הכוכבים

עבור להקת שלווה הייתה שנת 2019 שנה קסומה. הפריצה של הלהקה קרתה אמנם עוד בסופה של 2018 עם התמודדות בתכנית 'הכוכב הבא', כשלאחר מכן הם זכו לשיר על בימת האירוויזיון (ואף גרמו לסערה כשנאלצו לפרוש ולא לזכות בתחרות המקדימה כדי שלא יצטרכו להופיע בשבת), להופיע בטקס הדלקת המשואות ואף להיפגש עם נשיא ארצות הברית לאחר שהופיעו לעיניו. שנה קסומה, כבר אמרנו?

להקת שלווה במצעד העברי השנתי של גלגל"צ בשיתוף וואלה, ספטמבר 2019. ראובן קסטרו
אור, שלווה ואהבה/ראובן קסטרו

לב שלנו

כבר כמה שנים הוא מככב בכל רשימה אפשרית, ובשנה האחרונה היוצר והזמר ישי ריבו הצליח להוציא אלבום שנגע כמעט בכל אחד שהקשיב לו. מהאלבום, 'אלול תשע"ט', יצאו סינגלים כמו 'הלב שלי' ו'סדר העבודה', שהפכו מהר מאוד לשירים מוכרים ואהובים, והפכו את 2019 לשנה טובה במיוחד עבור ריבו.

ישי ריבו. שלום ברנשטיין,
חציו לשם שמיים/שלום ברנשטיין

אוסקר כחול לבן

התחילת השבוע פורסמו המועמדים לזכיה באוסקר בשנה הבאה, אבל את טקס האוסקר האחרון לא יכולה מדינת ישראל לשכוח. לראשונה בהיסטוריה זכה סרט ישראלי בפרס היוקרתי. הסרט 'סקין' של הבמאי הישראלי גיא נתיב זכה בקטגוריית הסרט הקצר הטוב ביותר, זכיה מרגשת במיוחד. לחיי הצלחות ישראליות נוספות!

אביגיל קול בשיתוף עמותת יהדות ישראלית, בשיתוף עמותת יהדות ישראלית
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully