וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חסודות וצנועות: ה"דוסיות" שחגגו באוסקר

אביגיל קול בשיתוף עמותת יהדות ישראלית, בשיתוף עמותת יהדות ישראלית

10.2.2020 / 13:35

טקס האוסקר שהתקיים אמש הוציא מסלבריטאי הוליווד את המיטב. למרות שנדמה שמרכז הטקס הוא הפרסים - כולנו יודעים שגולת הכותרת הן הבחירות האופנתיות שנראות על השטיח האדום ובאפטר-פארטי. כמו בכל שנה, גם השנה מצא טרנד השמלות הצנועות מקום של כבוד על השטיח האדום

ריטה וילסון. GettyImages
ריטה וילסון מנצנצת/GettyImages

טקס האוסקר שהתקיים אמש הוציא מסלבריטאי הוליווד את המיטב. למרות שנדמה שמרכז הטקס הוא הפרסים המוענקים, כולנו יודעים היטב שגולת הכותרת הם הבגדים, התלבושות והבחירות האופנתיות שנראות על השטיח האדום ובאפטר-פארטי. כמו בכל שנה, גם השנה בחרו לא מעט מהמתלבשות בגזרות חושפות עור ובמחשופים, אבל כמו בשנים שעברו, טרנד השמלות הצנועות יותר מצא את מקומו בכבוד על השטיח האדום.

על השטיח האדום לקראת הטקס עצמו צעדה אתמול זוהרת וצנועה השחקנית ריטה וילסון, בשמלה מנצנצת וצנועה באורכה, בשרווליה וגם במפתח הצוואר שלה.

השחקנית מאיה רודלוף הגיעה לטקס על תקן מגישת פרס אבל בשמלה בגווני נחושת היא זהרה והוכיחה כי גם צנוע יכול להיות שיק.

מאיה רודולף. GettyImages
מאיה רודולף, משמאל/GettyImages

מסיבת האפטר פארטי של המגזין 'ואניטי פייר' נחשבת למסיבה פחות 'מעונבת' מטקס האוסקר שקודם לה. אורחות המסיבה הוכיחו כי גם בלבוש קצת פחות מכובד, צנוע זה לגמרי הלבוש הנכון.

קחו למשל את השחקנית הצעירה לילי ריינהרט שהגיעה למסיבת האפטר פארטי של 'ואניטי פייר' כשהיא לבושה בשמלה פרחונית סגורה בצוואר עם שרוולים נפוחים וארוכים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

שיר לאהבה הארצישראלית: קוֹנְצֵרְט וְדַרְבּוּקָה

בשיתוף עמותת יהדות ישראלית
אפטר פארטי ואניטי פייר אוסקר 2020 לילי ריינהרט. GettyImages
ילדת פרחים, לילי ריינהרט/GettyImages

או למשל את פטרישיה קלרקסון שהגיעה לאותה המסיבה בשמלה שחורה לחלוטין ומותאמת לחלוטין גם לקוד הלבוש הדתי המחמיר ביותר. השרוולים הארוכים שהגיעו עד לכף היד, פתח הצוואר שהיה סגור וחצי הגלימה שהוסיפה שיק לבגד.

פטרישיה קלרקסון. GettyImages
מתקבלת לתיכון דתי, פטרישיה קלרקסון/GettyImages

השחקנית שרה פולסון בחרה בהפוך על הפוך והגיעה עם חולצה בעלת צווארון מחוייט למסיבה. השמלה שבחרה לא רק מחוייטת אלא גם צנועה ומאוד מאוד יפה.

נראה שהאופנה שמכתיבים בהוליווד מחלחלת גם אלינו, הצרכן הפשוט ואולי השמלות הצנועות עוד ימצאו את מקומן בחנויות, ברשתות ובקניונים גם בארץ.

אפטר פארטי ואניטי פייר אוסקר 2020 שרה פולסון. GettyImages
מחויטת וצנועה, פולסון/GettyImages
אביגיל קול בשיתוף עמותת יהדות ישראלית, בשיתוף עמותת יהדות ישראלית
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully