וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טקסס, ירושלים ומאדים: הזמר הדתי אברהם שלום סוגר מעגל בקליפ בכורה

נוח טוניק בשיתוף עמותת יהדות ישראלית, בשיתוף עמותת יהדות ישראלית

9.2.2020 / 11:34

הוא כותב ומלחין בעצמו, ואת הקליפ המושקע ייצר בחברת המשפחה. ואיך ישי ריבו ואהרון רזאל קשורים? הכירו את אברהם שלום, הקול החדש במוזיקה הישראלית יהודית

הוא נולד ביוסטון טקסס שבארצות-הברית, ועלה לישראל בגיל צעיר. הוא החל לכתוב ולנגן דרך החיפוש והשיטוט בתפר בין ירושלים של מעלה לבין ירושלים של מטה וכיכר החתולות. הוא חמוש בקול חם ובאישיות מלאת חן ובסגנון מוזיקלי חוצה מגזרים.

עד אליך הוא סינגל הביכורים שלו בו מנסה לתאר את תחושותיו של האדם המחפש, התוהה והמשווע למקום השלם שלו בעולם, חיפוש שתמיד יוביל לחיפוש נוסף ומעמיק יותר.
לאברהם חבר המעבד והמפיק המוסיקלי מאור שושן שהפליא בעיבוד והפקה מוסיקלית אשר גורמים למילים לשייט, לחדור ולהתנחל בלבבות. כשמי שליווה את ההפקה המוסיקלית מתחילתה ולכל אורכה ביעוץ ובהכוונה הינו חברו הקרוב של אברהם, ישי ריבו שאף משתתף בקליפ לצד אמנים מפורסמים נוספים.

"עניין החיפוש מלווה אותי כבר במשך שנים, וזכיתי לראות מקרוב אינספור תהליכים של חיפוש ומציאה ושוב חיפוש מבני נוער בשכונה בה גדלתי שהיו חיים ברחובות ואבא שלי היה יוצא אליהם מחייך אליהם ומביא אותם אלינו הביתה ויחד איתם היה בונה מסלול של חיפוש שמותאם לכל אחד באופן אישי, בלי כפיה ובלי דעות קדומות - רק עם לב חם ואוהב" מספר אברהם.

את הקליפ המושקע והמקצועי ייצר אברהם יחד עם אחיו שלקחו חלק של ממש בכתיבה בצילום ובעריכה המקצועית

צפייה מהנה!

נוח טוניק בשיתוף עמותת יהדות ישראלית, בשיתוף עמותת יהדות ישראלית
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully