וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אני תל אביבי אבל קודם כל אני יהודי מאמין

דני אבן בשיתוף עמותת יהדות ישראל, בשיתוף עמותת יהדות ישראלית

13.2.2020 / 16:00

נערי דרום תל אביב חילונים ודתיים התאספו למחאה ספונטנית מול בניין העירייה בתגובה לאיסור שהוציאה עיריית תל אביב להניח דוכני תפילין בשטח הציבורי. הרגשתי צורך לבוא ולהביע את המחאה האישית שלי ולכאוב את כאב היהדות בתל אביב"

נערי תל אביב מחאה תפילין. בנימין אשר, באדיבות המצולמים
מול בניין העירייה/באדיבות המצולמים, בנימין אשר

נערי דרום תל אביב חילונים ודתיים התאספו למחאה ספונטנית מול בניין העירייה בתגובה לאיסור שהוציאה עיריית תל אביב להניח דוכני תפילין בשטח הציבורי.

הנערים, שרובם אינם דתיים אולם קרובים למסורת ואוהבי אלוקים, קיבלו את הידיעה שהוציאה עיריית תל אביב והרגישו צורך להביע מחאה על האיסור הזה. הם פנו לבנימין אשר, פעיל קירוב ונוער בדרום תל אביב, שהחליט בצעד מחאתי וספונטני להגיע עם הנערים לכיכר מול העירייה עם טליתות ותפילין ולשיר שירי שבת ויהדות.

פעיל הקירוב והנוער בנימין אשר אומר לוואלה: "כשהנערים פנו אליי החלטתי שאסור לתת לעניין לעבור על סדר היום. ראיתי את הלהט שבער בנערים שהרגישו שהם חייבים לקדש שמיים בתגובה לאותו איסור, ולכן החלטנו להגיע לבניין העירייה ולמחות"

ש.א, אחד מאותם נערים שהניח תפילין במחאה על האיסור שהוציאה, אומר לוואלה: "נכון, אני תושב תל אביב אבל לפני הכל אני יהודי ואוהב את אלוקים ומאמין, ואף אחד לא ימנע ממני לקיים את המצוות" הרב דוד דרוק שמוסר שעורי תורה לאותם נערים עודד אותם ללכת ולמחות את וללחום את מלחמת ה' ולקדש שם שמיים.

עוד נער שהשתתף במחאה הוא ש.ש: "הרגשתי צורך לבוא ולהביע את המחאה האישית שלי ולכאוב את כאב היהדות בתל אביב"

דני אבן בשיתוף עמותת יהדות ישראל, בשיתוף עמותת יהדות ישראלית
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully