וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פגיעה בציבור המסורתי? ברשת 'רמי לוי' החליטו: המשגיחים יוצאו מהחנויות השכונתיות

אביגיל קול בשיתוף עמותת יהדות ישראלית, בשיתוף עמותת יהדות ישראלית

24.2.2020 / 7:30

רשת החנויות של איש העסקים רמי לוי הודיעה כי המשגיחים מטעם הרבנות יוצאו מהחנויות השכונתיות של הרשת ומסניפי רשת 'קופיקס' הנמצאים תחת אותה בעלות. בין הנפגעים מהסרת ההשגחה יהיו התושבים המסורתיים בשכונות בהן שוכנים הסניפים

רמי לוי. ניר פקין
חלק מילדיו חזרו בתשובה. רמי לוי/ניר פקין

רשת החנויות של איש העסקים רמי לוי הודיעה כי המשגיחים מטעם הרבנות יוצאו מהחנויות השכונתיות של הרשת ומסניפי רשת 'קופיקס' הנמצאים תחת אותה בעלות. על פי הפרסומים, ההחלטה נולדה בעקבות העלות הגבוהה למשגיח בסניף וכיוון שכל המוצרים הנמצאים בחנות הם בחבילות סגורות עם חותמת כשרות. יחד עם זאת, בסניפים הגדולים של הרשת בהן מופעלות מעדניות ואיטליזים, ימשיכו המשגיחים בעבודתם.

הפירות והירקות של הרשת מגיעים כולם ממחסן מרכזי ובחלק מהחנויות כבר נתלה שלט בו נכתב כי הפירות והירקות כולם 'עומדים תחת השגחה של רבנויות שונות ובד"צים שונים המקפידים כולם על תרומות ומעשרות למהדרין מן המהדרין'. הכותרת שהופיעה על התעודה הייתה "תעודת פיקוח" ובתחתיתה נכתב כי אין מדובר בתעודת כשרות.

בין הנפגעים מהסרת ההשגחה יהיו התושבים המסורתיים בשכונות בהן שוכנים הסניפים. בעבור תושבים רבים היו חנויות הרשת מקום קניה מרכזי והורדת ההשגחה תאלץ אותם לבחור בין קניה בחנות ללא תעודת כשרות, לבין נסיעה לחנות מרוחקת או קניה בחנות יקרה יותר.

כזכור, רמי לוי הגדיר עצמו בעבר כאדם מסורתי והוא צוטט כאומר כי העובדה שחלק מילדיו חזרו בתשובה היא 'הדבר הכי יפה שקרה לי'.

אביגיל קול בשיתוף עמותת יהדות ישראלית, בשיתוף עמותת יהדות ישראלית
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully