וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין על העם הזה: תלמידי בית הספר שהחליטו לשמח חבר חסר כל

תומר עמנו בשיתוף עמותת יהדות ישראלית, בשיתוף עמותת יהדות ישראלית

4.3.2020 / 19:12

השבוע קיים ביה"ס התיכון 'באר עמי' ב'באר טוביה' בר מצווה לילד ממשפחה מעוטת יכולת המתגוררת בדרום. "עם קבלת ההחלטה לקחת את המשימה, פרסמנו את מטרת האירוע והתחלנו לגייס אנשים ובתי עסק שירתמו". היה מדהים לראות את ההתגייסות של התלמידים, ההורים והצוות

בר מצוה לילד עני. באדיבות המצולמים
משמחת בר המצווה/באדיבות המצולמים

השבוע קיים ביה"ס התיכון 'באר עמי' ב'באר טוביה' בר מצווה לילד ממשפחה מעוטת יכולת המתגוררת בדרום. "עם קבלת ההחלטה לקחת את המשימה, מיד פרסמנו את מטרת האירוע והתחלנו לגייס אנשים פרטיים ובתי עסק שירתמו לטובת העניין. היה מדהים לראות את ההתגייסות של כולם, ובכללם את קהילת בית הספר - תלמידים, ההורים והצוות. הצלחנו בעזרתם לרכוש טלית ותפילין, ביגוד לכלל המשפחה, שעון, איפור לאם ועוד מבחר מתנות לחתן בר המצווה. כלל הכסף שנאסף הומר לסלי מזון עבור המשפחה," מספר המנהל, תומר עמנו.

השמחה הייתה גדולה. האירוע לא השאיר עין אחת יבשה. "בסוף האירוע פנה אליי האבא ואמר: "תודה רבה על הכל, לא האמנו שהאירוע כל כך גדול ומושקע", והסבתא הוסיפה: "אתם תמיד תשארו בלב שלי, לעולם לא אשכח אתכם, תודה על הכל". ישראל, חתן בר המצווה, סיפר לנו שלא האמין שיזכה לחגוג כך את אירוע בר המצווה שלו."

מה היה באירוע? הכל. בוק, צלם סטילס, צלם מגנטים, הרכב נגנים ומתופפים, תקליטן, בר מזון עשיר ל-450 איש, עוגות בר מצווה, סידורי בלונים וקישוט. הכל מוערך בכ- 25,000 ש"ח מתורמים ובעלי מקצוע שנתנו את שירותיהם.

איזה עם יפה יש לנו!

תומר עמנו בשיתוף עמותת יהדות ישראלית, בשיתוף עמותת יהדות ישראלית
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully