וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יועצו החדש של ברני סנדרס המתמודד לנשיאות תומך ב-BDS

אביגיל קול בשיתוף עמותת יהדות ישראלית, בשיתוף עמותת יהדות ישראלית

12.3.2020 / 8:05

סנדרס המתמודד למועמדות המפלגה הדמוקרטית לנשיאות צירף יועץ חדש לקמפיין שלו, כך עולה מפוסט שפרסם היועץ הטרי, פיליפ אגנו. "הצטרפתי לקמפיין כיועץ בכיר ואני מקבל את האתגרים", כתב אגנו שאינו מהסס לפרסם את דעותיו כנגד ישראל

הפגנת BDS נגד ישראל מול המחנה של נבחרת ארגנטינה, ברצלונה. אביעד סגל, מערכת וואלה!
הפגנת BDS נגד ישראל/מערכת וואלה!, אביעד סגל

מי אתה היועץ החדש של התמודד הדמוקרטי ברני סנדרס? סנדרס המתמודד למועמדות המפלגה הדמוקרטית לנשיאות צירף יועץ חדש לקמפיין שלו, כך עולה מפוסט שפרסם היועץ הטרי, פיליפ אגנו. "הצטרפתי לקמפיין כיועץ בכיר ואני מקבל את האתגרים", כתב אגנו והוסיף "לא נשאיר אף אחד מאחור, אנו מבטיחים".

אגנו לא מהסס לפרסם את דעותיו על ישראל. במאמר שפרסם בשנת 2015 קרא לציונות "גזענית" ואמר כי הוא תומך לחלוטין בארגון החרם על ישראל, ה-BDS. עמדותיו של אגנו, היועץ החדש, ככל הנראה מתואמות ומתאימות לבוס שלו, ברני סנדרס. סנדרס היהודי ידוע בדעותיו הקיצוניות כלפי ישראל ואף הכריז כי אם ייבחר לנשיאות, יחזיר את השגרירות האמריקאית מירושלים לתל אביב.

גאה ביהדותו או אנטי ציוני?

יחד עם זאת, בחודשים האחרונים נראה היה כי סנדרס מנסה לפנות אל הקהל היהודי תוך שהוא מדגיש את מוצאו ולמרות זאת, במקביל, מצרף את אגנו לקמפיין חרף דעותיו האנטי ישראליות.

בחודשים האחרונים מתמודד סנדרס מול מועמדים אחרים במפלגה הדמוקרטית מתוך מטרה לזכות במועמדות המפלגה לבחירות לנשיאות ולהגיע להתמודדות ראש בראש מול הנשיא הנוכחי, דונלד טראמפ. בין התומכים בסנדרס ניתן למצוא גם מוסלמים כמו לינדה סרסור, שבעבר הביעה תמיכה בזריקת אבנים על כוחות הביטחון הישראלים והאשימה את ישראל ב"רצח עם של הילידים הפלסטינים". את התמיכה של סרסור הדהד גם אגנו בחשבון הטוויטר שלו כשצייץ מחדש ציוץ בו קראה לכולם לצאת ולהצביע לסנדרס.

אביגיל קול בשיתוף עמותת יהדות ישראלית, בשיתוף עמותת יהדות ישראלית
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully