וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשרות טאבלטים כשרים מחולקים לחולים וילדים מיוחדים שנמצאים בבידוד

דני אבן בשיתוף עמותת יהדות ישראלית, בשיתוף עמותת יהדות ישראלית

15.3.2020 / 18:49

סערת נגיף הקורונה תפס את ילדי החינוך המיוחד וכן את החולים בהפתעה. המשפחות שילדיהם נמצא בבידוד לא התכוננו לכך כראוי ולכן רוב שעות היום עובר עליהם ללא תעסוקה מספקת. כעת יחולקו לכולם טאבלטים כשרים

בלב אחד, דודי לאו. בלב אחד,
הרב דוד לאו בטקס חנוכת מרכז ההשאלה למיזם החשוב/בלב אחד

ארגון בלב אחד אשר הוקם במטרה לסייע לילדים מוגבלים וחולים ולבני משפחותיהם, רכש לאחרונה מאות מכשירי טאבלט שהוסבו למכשיר תורני, ויהווה כלי עזר שימושי עבור אותם מאושפזים, הן להשלמת לימודים, לימוד עם חברותא, ושימוש במגוון ספרי קודש מארון הספרים היהודי.

הרב הראשי לישראל רבי דוד לאו התייחס בטקס חנוכת מרכז ההשאלה למיזם החשוב, ואמר "ראיתי את התועלת בזה. העזרה שיש לכם מאלוקים היא לחשוב היכן יכול להיות תועלת לשני. הייתי רוצה שכולם ילמדו דף גמרא גם בבית החולים, אבל אני מודע לכך שלא כולם יכולים. אשריכם שחשבתם על המחשבה הגדולה הזאת."

תקופה מאתגרת

בארגון מקווים כי המכשירים יסייעו לאותן המשפחות לעבור את הימים האי וודאים הבאים בקלות ובסיפוק. עוד אומרים בארגון כי מלאי הטאבלטים שנמצא בנקודות ההשאלה הולך ואוזל ומבקשים מכל מי שיכול לסייע לאותם מבודדים להתגייס בתרומה עבור מכשירי ההשאלה בפלטפורמת נדרים פלוס.

"לאחר פניות רבות שקיבלנו מהמשפחות החלטנו לחדש את המיזם" אומר דוד וויטמאן מנכ"ל ארגון בלב אחד. "כולנו תקווה שהמיזם יסייע לאותן משפחות להתמודד עם התקופה המאתגרת שבאה עלינו. אנחנו רוצים לנצל את הזמן הקרוב לעשיית חסד ומבקשים מכל מי שיכול להירתם למען מצווה חשובה זו, תבוא עליו הברכה"

דני אבן בשיתוף עמותת יהדות ישראלית, בשיתוף עמותת יהדות ישראלית
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully