וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רבני בנועם דניאלי: אל תעצרו את החתונות

אפרת פינקל בשיתוף עמותת יהדות ישראלית, בשיתוף עמותת יהדות ישראלית

17.3.2020 / 18:56

ימים מבלבלים ולא פשוטים עוברים על כולנו. קשיים והנחיות המתבטאים בהרבה תחומים בחיים. אבל משהו אחד חייב להימשך כסדר - החתונות. רבני מיזם 'בנועם דניאלי' עומדים לרשות כל החתנים והכלות, לענות על כל שאלה שצצה ולחתן באהבה

באדיבות המצולם

ימים מבלבלים ולא פשוטים עוברים על כולנו. קשיים והנחיות המתבטאים בהרבה תחומים בחיים. אבל משהו אחד חייב להימשך כסדר - החתונות. עם ישראל חייב להמשיך להקים בתים למרות הסיטואציה המורכבת. כדי להקל על המצב, עומדים רבני מיזם 'בנועם דניאלי' לרשות כל החתנים והכלות בכדי לענות על כל שאלה שצצה בנושא וכמובן גם לחתן באהבה וברצון.

הגאון הרב יהודה דרעי שליט"א, רבה של באר שבע וחבר מועצת הרבנות הראשית (צילום: בנועם דניאלי)

בנועם דניאלי

הרב אליהו בר שלום רב העיר בת ים וראש מערך הנישואין של בת ים: "שלום לחתנים ולכלות. אנחנו מקבלים הרבה פניות שאומרות שאסור לערוך אירועים עם למעלה מ-100 איש, ואנשים מבטלים את החתונות. "האם מותר לבטל? חיכינו כ"כ הרבה, טרחנו, הזמנו תזמורת, צלמים, אירוע - מה עושים?" התשובה מאד ברורה: לא מבטלים חתונה. יום המזל שנקבע לכם מהשמיים הוא יום טוב, אל תלכו נגד המזל. אבל צריך לעבוד בחכמה. ההוראות הן שלא יהיו יותר מ-100 אנשים באירוע. ובכן, מעמידים שומר בכניסה לאירוע והוא מווסת את כמות האנשים. אתם תעדכנו את קבוצות האנשים לאיזה שלב של השמחה הם מוזמנים..."

האזינו לדברי הרבנים.

הגאון הרב יצחק לוי שליט"א, רבה של נשר וחבר מועצת הרבנות הראשית

בנועם דניאלי

שיהיה בשמחות, רק בריאות

אפרת פינקל בשיתוף עמותת יהדות ישראלית, בשיתוף עמותת יהדות ישראלית
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully