וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

די למסכים: הורים, הנה הפתרון לתעסוקה מושלמת לילדים

אפרת פינקל בשיתוף עמותת יהדות ישראלית, בשיתוף עמותת יהדות ישראלית

31.3.2020 / 8:11

דואגים למשפחתיות ומתכוננים לפסח בוואלה יהדות: ארגון 'זהות' יחד עם האגף לתרבות יהודית במשרד החינוך מזמינים אתכם ליהנות ממגוון פעילויות משפחתיות לפסח. הכל מחוץ למסך

ילד צופה בסרט. ShutterStock
קצת הפסקה מהמסכים שהורסים את העיניים ואת הילדות/ShutterStock

בעקבות השבתת מערכת החינוך יצר ארגון "זהות" מגוון פעילויות המאפשרות להורים ולילדים להנות יחדיו, ללמוד וליצור לקראת חג הפסח.

באתר מיוחד רוכזו שלל פעילויות משפחתיות העוסקות בזהות יהודית, בדגש על חג הפסח. ייחודיותה של הפקת ארגון "זהות" והאגף לתרבות יהודית במשרד החינוך היא בבניית והתאמת הפעילות למשפחות השוהות בבית ויכולות לאפשר פעילות חוויתית ומהנה שאיננה מתבצעת באמצעות המסכים.

כלל הפעילויות המרוכזות באתר זהות ניתנות להורדה, הפעילויות מתבצעות באינטרקציה משפחתית ובאמצעים ביתיים פשוטים.

זמן איכות שלא תלוי במסכים

הרב איתיאל בר לוי, מנהל האגף לתרבות יהודית במשרד החינוך: "בימים אלה במיוחד, האגף לתרבות יהודית מוצא לנכון לתת מענה לצורך הקיים בשטח, להכניס את הנשמה לקהילה. להגיע לקהילות כמו כל השנה ויותר מכל השנה. אנחנו מוציאים פעילויות רבות שנותנות מענה לימי השהות בבית. בימים האחרונים התמקדנו ביצירת פעילות המטפחת את הקשר הבין דורי, מעודדת יציאה מהמסכים על ידי יצירה משותפת ומשחקים משותפים. אנו שמחים לראות את ההצלחה ואת התגובות לתכניות שמגיעות למאות אלפי אנשים."

מנכ"ל זהות, ישראל בן פזי, תיאר את עבודת הארגון בתקופה האחרונה: "עם התפשטות נגיף הקורונה וההנחיות לאוכלוסיה התאמנו את פעילות מרכזי זהות כך שתמשך ככל הניתן. בנות השירות של זהות המשיכו לתת מענה לתלמידים במגוון פעילויות דיגיטל בנושאי זהות יהודית. בשלב זה בו כל משפחה מכונסת בביתה רצינו לתת דגש על פעילות שתכין את המשפחה לפסח, בתוכן ובחוויה, רצינו לאפשר להורים זמן איכות חינוכי עם הילדים ללא תלות במסכים. מוזמנים להנות!"

לכניסה לפעילויות הפסח לחצו ממש כאן

אפרת פינקל בשיתוף עמותת יהדות ישראלית, בשיתוף עמותת יהדות ישראלית
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully