וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ואיך נדע להתאחד בפירוד הזה?" סינגל ראשון מתוך האלבום החמישי של ישי ריבו

אפרת פינקל בשיתוף עמותת יהדות ישראלית, בשיתוף עמותת יהדות ישראלית

1.4.2020 / 9:05

הימים המטורפים סביב הנגיף שמשתולל, הסגר שנכפה על כולנו וההוראות של משרד הבריאות ושל גדולי ישראל להקפיד להישאר בבית - גורמים לכל אחד להתבטא באופן אחר. אצל ישי ריבו זה קל - הוא מסתגר באולפן וכותב ובהמשך מקליט שיר חדש שמתאים לימים, לאווירה ולתקופה

הימים המטורפים סביב הנגיף שמשתולל, הסגר שנכפה על כולנו וההוראות של משרד הבריאות ושל גדולי ישראל להקפיד להישאר בבית - גורמים לכל אחד להתבטא באופן אחר. אצל ישי ריבו זה קל - הוא מסתגר באולפן וכותב ובהמשך מקליט שיר חדש שמתאים לימים, לאווירה ולתקופה.

הטקסט בכתר מלוכה סוקר את ההתרחשויות החל משבוע פרשת תרומה ועד לימים אלה, כשמעל הכול מנשבת רוח של אמונה שדורשת אחדות ותקווה. בשיר המיוחד שואל ישי שאלות ומציע תשובות ודרך להתמודדות עם המצב: אמונה, חיבור בין אדם לאדם (גם מבלי להתקרב בהתאם להנחיות), תפילה ותקווה גדולה.

כתר מלוכה, נכתב בתוך שבוע אחד באולפן החדש במרתף הבית של ישי. הסגר זירז את פתיחת האולפן ה"בונקריבו", הצטיידותו והתאמתו לעבודה, וישי החל להקליט את השיר בסטודיו זה ובסטודיו של מאור שושן.

את שאר התפקידים הקליטו הנגנים מרחוק כשהם בהסגר בהתאם להנחיות משרד הבריאות, הבס למשל - הוקלט באולפני ירח, קלידים ותכנותים הוקלטו באולפן של חיים וייס, תופים ותכנותים באולפן של דקל דביר, פסנתר וקלידים באולפן של דוד איכלביץ ובאולפן של עדי נתנאלי, גיטרות באולפן של עמית, קאנון באולפן של אמיר אלייב, כינורות וויולות באולפן של אורן צור ושאר כלי מיתר באולפן של יועד ניר. כתר מלוכה הוא הסינגל הראשון מתוך אלבום חמישי ש..בדרך!

מילים ולחן: ישי ריבו | עיבוד והפקה מוסיקלית: מאור שושן וישי ריבו | קליפ מילים: סטודיו סולם יעקב

אפרת פינקל בשיתוף עמותת יהדות ישראלית, בשיתוף עמותת יהדות ישראלית
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully