וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנחתי בבית: הנחת התפילין הציבורית עוברת בחסות הקורונה למרחב הדיגיטלי

אפרת פינקל בשיתוף עמותת יהדות ישראלית, בשיתוף עמותת יהדות ישראלית

2.4.2020 / 7:00

דוכני הנחת התפילין נסגרו, בתי הכנסיות על מנעול ובריח, אבל התפילין איתנו לנצח. היום (חמישי) - רבבות יהודים מהארץ ומהעולם צפויים לשתף ברשתות החברתיות את הנחת התפילין שלהם במסגרת השקת מבצע 'הנחתי בבית'

הנחתי בבית. חב״ד,
הנחת תפילין בימים הטובים שעוד ישובו/חב״ד

עשרות שנים הם פוגשים יהודים כמעט בכל פינה ברחבי ישראל עם דוכנים בנתב"ג, בתחנות מרכזיות, בכותל, בקניונים וברחובות ראשיים וכבר הפכו לסמל ישראלי. כעת פרויקט הנחת התפילין של חב"ד מתאים עצמו לעידן הקורונה ולהנחיות העדכניות המאפשרות הנחת תפילין ותפילת יחיד בלבד - ויוצאת במבצע הנחת תפילין נרחב, במסגרתו צפויים לשתף רבבות יהודים את הנחת התפילין שלהם מהסלון בבית לרשתות החברתיות.

במבצע צפויים להשתתף יהודים מהארץ ומהעולם וידוענים ממגוון עולמות התוכן בחברה הישראלית כאשר המטרה היא לשתף את חווית הנחת התפילין החדשה אליה נאלצים להתרגל רבים ולהוות תחליף לדוכני התפילין שהוצבו במרחבים הציבוריים בשנים האחרונות על ידי שליחי חב"ד. בחב"ד הכינו גם מדריכים מצולמים שיעזרו לכל האנשים הרגילים בסיוע של חבדניק, להתמודד עם הנחת התפילין לבדם.

הנחתי בבית. חב״ד,
כך תשתתפו/חב״ד

דוכן התפילין הגדול בעולם

הרב יוסף אהרונוב, ראש מפעל השליחות של חב"ד בישראל: "דווקא עכשיו, כשכולנו בבית וזקוקים לעוד קצת שמירה משמיים, יש חשיבות מיוחדת להנחת תפילין מידי יום. מטרתנו היא ליצור באמצעים הדיגיטליים את "דוכן התפילין" הגדול בעולם, ולעורר את תחושת הביחד שכל כך חסרה בימים כאלה"

אז איך משתתפים?

1. מניחים תפילין בבית - בהתאם להנחיות משרד הבריאות
2. מעלים תמונה מהנחת התפילין ברשתות החברתיות
3. בחרו בהאשטאג: #הנחתי_בבית
4. אם שיתפתם בפייסבוק, תייגו את עמוד הפייסבוק של וואלה יהדות

אפרת פינקל בשיתוף עמותת יהדות ישראלית, בשיתוף עמותת יהדות ישראלית
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully