וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכל יום נדבקים רבים במגיפה חדשה, וטרם נמצא פתרון

בשיתוף ארגון זהות, בשיתוף ארגון זהות

29.6.2020 / 14:23

מגיפת הקורונה משתוללת בעולם ולמעלה מ-10 מיליון אנשים כבר נדבקו בה. סרטון חדש של איגוד מרכזי זהות מבקש להקביל בין ההדבקה מקורונה, העוברת מאדם אחד לאחר, להפצה חברתית של מילים טובות, יחס לאחר ואהבת האדם

בזמן שהעולם כולו, כולל ישראל, מתמודד עם מגיפת הקורונה, נוסף לנו אתגר חדש: מקרי הדבקה רבים במגיפה חדשה, שאיננה מוכרת, התגלו ברחבי הארץ. תסמיני המגיפה המדבקת עד מאוד הם הפצת מילים טובות, דאגה לחיוך של האחר וקירוב לבבות.

מול הקורונה, שמביאה ריחוק חברתי, המגיפה הזו דווקא מקרבת.

סרטון חדש של איגוד מרכזי זהות יהודית מבקש להשוות בין הקורונה למילים הטובות. כמו הקורונה, גם המילים הטובות מתפשטות בצורה מהירה. הסרטונים שיצאו לציבור, בניסיון להסביר כיצד נגיף הקורונה מתפשט כאשר אדם נוגע במקום נגוע, נדבק ומדביק אחרים, גרמו למנכ"ל מרכזי הזהות ישראל בן פזי לחשוב איך ניתן להקביל את הדבר למילה טובה שכשאדם נפגש עמה, היא ממלאת לו את הלב והוא מעביר זאת הלאה.

מנכ"ל ארגון זהות, ישראל בן פזי, אמר: "הריחוק החברתי לא טבעי לנו, אך דווקא בזמן הזה, שהריחוק החברתי הפך להיות בלתי נפרד מחיינו, יש צורך להוסיף קירבה ואהבת חינם בינינו באמצעות דיבור טוב, אהבת האדם ומעשים טובים, אפילו קטנים, שאם רק מתחילים איתם, הם מדבקים ועוברים מהאחד לשני באופן פלאי".

יו"ר זהות רועי צדוק הוסיף: "התרופה האמיתית והכי טובה לקורונה שמשתוללת ולעיתים תכופות אף גורמת לבידוד אנשים מהחברה היא הדבקה המונית של כולנו במילים טובות וברגש של חיבור האחד לשני. דבר זה יצור נפש בריאה בגוף בריא, העלאת המורל של העם ויכולת התמודדות חברתית טובה יותר עם אתגרי השעה".

בשיתוף ארגון זהות, בשיתוף ארגון זהות
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully