וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרב פינטו: מתוסכלים בסגר? כך תתנהגו נכון עם הילדים

מרדכי הלוי, בשיתוף שובה ישראל

18.10.2020 / 17:01

גישתו החינוכית של האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו מנחילה לתלמידיו את הדרך הרכה בחינוך - לא לנהוג בכוח עם הילדים ולא להפלות ביניהם, בטח בימים כאלה, בהם ההורים נותרים לעיתים חסרי אונים

גישתו החינוכית של האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו מוצאת מקום של כבוד בפרט בימים אלו, ימי קורונה, סגר והיעדר לימודים שוטפים. הילדים בבית וההורים לפעמים חסרי אונים.

הרב פינטו מנחיל לתלמידיו את הדרך הרכה בחינוך, חנוך לנער על פי דרכו. לא לנהוג בכוח עם הילדים ולא להפלות בין האחד לשני.

בתיעוד מתוך שיעורו של הרב פינטו הוא התייחס לסוגיית החינוך ואמר: "אסור שתהיה אפלייה בין הילדים, לא משנה מה הם עושים. צריך לקרב את הילדים, לאהוב אותם, להשפיע אליהם, לחזק ולהיות יד מקרבת".

האדמו"ר הרב פינטו הוסיף: "כמה שהולכים ראש בראש עם הילד - הוא ילך יותר קשה. אי אפשר לחנך את הילדים בצורה של כוח. אדם צריך לדבר עם הילדים שלו בלשון רכה. לדבר ללב שלהם, בחכמה, בשכל ובהגיון. צריך להסביר את הדברים. ואנחנו מאמינים שמה שהאדם מסביר בהגיון יחד עם תפילה שמרככת את הלב ומעניקה סייעתא דישמיא - לאט לאט המסר ייכנס ללב של הילדים".

"צריך לכבד את כל הילדים בצורה אחידה ולקרב את כולם בשווה. מי שטוב - להאיר לו פנים ומי שלא טוב - אתה כנראה לא טוב, כי אם אתה היית מושלם - הילד היה מושלם. אם הילד מידרדר סימן שמשהו אצלך לא בסדר", אמר הרב פינטו בשיעורו.

מרדכי הלוי, בשיתוף שובה ישראל
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully