וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיפ לחיים מתורתו של הרב פינטו: תשחררו מהילד, אל תחליטו לו במה לעבוד

בשיתוף שובה ישראל

19.10.2020 / 13:53

להרבה הורים קשה מאוד לשחרר, הם מנסים לקבוע לילדיהם במה לעסוק ובמה לעבוד, והתנהלותם גורמת לפעמים לילד לתסכול, לעצבות ולמתח בבית. משנתו החינוכית הייחודית של האדמו"ר הרב יאשיהו פינטו דוגלת בשחרור. צפו בתיעוד מתוך השיעור של הרב

להרבה הורים קשה מאוד לשחרר, הם מנסים לקבוע לילדיהם במה לעסוק ובמה לעבוד, והתנהלותם גורמת לפעמים לילד לתסכול, לעצבות ולמתח בבית.

משנתו החינוכית הייחודית של האדמו"ר הרב יאשיהו פינטו דוגלת בשחרור. לא לכפות על הילדים, אלא להבין מה עושה להם טוב ובמה הם טובים, ולעודד אותם - לעסוק בזה.

בתיעוד משיעורו של האדמו"ר הרב פינטו, הוא אומר את הדברים בצורה נחרצת: "הרבה פעמים ההורים לוקחים את הילד לעשות עבודה שהוא בכלל לא רוצה אותה. הבנאדם רואה חשבון והוא בכלל רוצה להיות עורך דין, או שהוא עורך דין והוא רצה להיות נגר. אדם צריך לשחרר את הילד שלו שיעשה מה שהנפש שלו רוצה וטובה, מה שעושה לילד טוב בלב ובנשמה".

הרב פינטו הוסיף: "כשאדם עושה משהו שהוא לא עושה לו טוב - הוא חי בעצבות, בעצבים ובכעס. הוא רב עם אשתו והילדים, לא טוב לו. אדם צריך למצוא את הקו האמיתי שיעשה לו טוב - ולחיות עם זה ולהיות שלם".

בשיתוף שובה ישראל
0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully