וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתגעגעים למרן הרב עובדיה יוסף: ההספד של האדמו"ר הרב פינטו

מרדכי הלוי, בשיתוף שובה ישראל

21.10.2020 / 13:16

ביום פטירתו של מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל, בדיוק לפני שבע שנים, הספיד אותו רבי יאשיהו פינטו שליט"א וקרא לתלמידיו להתחזק בעבודת ה' ובקיום המצוות: "זה זמן שכל יהודי צריך לחזק את עצמו בעבודת ה' , במצוות ובדרך ה'"

היום (רביעי) לפני שבע שנים, העולם היהודי איבד את אחד מגדולי מנהיגיו, מרן רבי עובדיה יוסף זצ"ל. ביום פטירתו, הספידהו האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו שליט"א, וקרא לתלמידיו להתחזק בעבודת ה' ובקיום המצוות.

האדמו"ר הרב פינטו אמר בדברי ההספד כי לאחר פטירתו של מרן הגר"ע יוסף זצ"ל, העולם לא יישאר אותו עולם וכי הרב עובדיה סיים תקופה שלא תחזור.

"בעוונות הרבים", אמר הרב פינטו בשיעורו, "עם ישראל איבד היום את אחד הדברים הקדושים שהיו לו. הרב עובדיה יוסף היה אדם שפעם בהרבה מאוד שנים יש כזה אדם בעולם".

"וצריך לדעת שהיום נגמר דבר אחד בחיים שלנו", הוסיף ראש אבות בתי הדין של מרוקו, "כלומר, יש בחיים ובעולם - תקופות, התקופה שהייתה עד היום - הסתיימה. מהיום מתחילה תקופה חדשה. מה שהיה, אותו צדיק שנפטר היום - סיים תקופה אחת, כמו בזמן של התנאים, האמוראים, הראשונים. היום הסתיימה תקופה אחת, הוא היה האחרון של דבר שהסתיים".

הרב פינטו המשיך בדברי ההספד: "היום מתחילים דבר חדש, שעוד לא יודעים איך הוא יראה. אנחנו לא יודעים איך עולם התורה והיהדות יראו בתקופה הבאה. זה זמן שכל יהודי צריך לחזק את עצמו בעבודת ה' , במצוות ובדרך ה'. בכל דבר שאפשר. לחזק את עצמו בכל כוחו".

מרדכי הלוי, בשיתוף שובה ישראל
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully