וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיפ לחיים מתורתו של הרב פינטו: מה עושים אם הילד בורח מהבית?

בשיתוף שובה ישראל

22.10.2020 / 16:40

בכל משפחה ישנם מצבים מורכבים, אך מה עושים כאשר הילד מחליט במפתיע לעזוב? על פי גישתו החינוכית של האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו - כך עליכם לנהוג אם נוצרת סיטואציה שכזו

התנהלות ההורים מול ילדיהם יכולה לפעמים להגיע למצבים מורכבים, בהם הילד מחליט במפתיע לעזוב וללכת. על פי גישתו החינוכית של האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו - כך צריך לנהוג אם נוצרת סיטואציה שכזו.

בשיעור שהעביר לתלמידיו אמר הרב פינטו: "כשלוקחים ילד ומנתקים אותו מהמשפחה, זה הרס גדול. זה לא בריא. ברגע שחותכים בן או בת מהמשפחה, משהו רקוב בצד השני, כי ההורים מנסים להסתיר משהו. למה מנתקים אותו? כי לא רוצים שהוא יספר. דברים טובים הם גלויים. הילד כועס? אין בעיה, כולם יכולים לכעוס. אבל ברגע שחותכים, סימן שמסתירים".

הרב פינטו המשיך לפרט: "אם אתה רואה שמישהו מפסיק לדבר איתך, סימן שהוא עושה לך משהו לא טוב. הוא מתרחק וחותך כי הוא לא רוצה שתדע מזה".

"גם במקרה שהילד או ילדה פתאום התנתקו ואין קשר, צריך לעשות הכל כדי להתחבר ולחדש את הקשר, כדי לראות שהבן או הבת לא סובלים ולא הגיעו למקום לא טוב", הוסיף האדמו"ר. "אם שוברים את הגשר ביום אחד, זה סימן שמשהו לא טוב ולא בריא נמצא. במשפחה צריכים לדבר".

בשיתוף שובה ישראל
  • עוד באותו נושא:
  • משפחה
0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully