וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רבנים בעד טראמפ: "תודתנו העמוקה לך"

אריה זמיר, בשיתוף שובה ישראל

26.10.2020 / 12:58

רבנים ואדמו"רים בולטים שיגרו מכתב הוקרה לנשיא האמריקאי בעקבות הכרזתו על מקומות תפילה ומוסדות דת כחיוניים בעת מגיפת הקורונה. הנשיא טראמפ מיהר לפרגן בחזרה בחשבון הטוויטר שלו

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ והמועמד הדמוקרטי ג'ו ביידן בעימות האחרון לפני הבחירות לנשיאות, בנאשוויל, טנסי, ארה"ב. 22 באוקטובר 2020. רויטרס
דונלד טראמפ/רויטרס

הקהילות החרדיות בארה"ב מתגייסות בעת האחרונה בכל כוחן לניצחונו של הנשיא האמריקאי דונלד טראמפ, בבחירות שיערכו ב-3 בנובמבר. גדולי הרבנים פרסמו מכתב תודה לטראמפ ושיירות תמיכה של עשרות רכבים נראות ברחבי ניו יורק.

במכתב התודה שפרסמו גדולי האדמו"רים והרבנים לא נכתב במפורש להצביע לטראמפ אולם הרבנים ביקשו להוקיר את פועלו של הנשיא ולהודות לו. טראמפ מצידו שיתף את המכתב בחשבון הטוויטר שלו וכתב: "Thank you Rabbis!".

במכתב הרבנים הם מברכים על היחס של הנשיא האמריקאי לבתי הכנסת בימי הקורונה ולהחלטתו להגדיר את מוסדות הדת כ"חיוניים". הם מבקשים "להביע את תודתנו העמוקה אליך, אדוני הנשיא, במיוחד לאור הצהרתך לאחרונה כי יש לראות בבתי תפילה ומוסדות דת כחיוניים".

לדברי הרבנים במכתב לנשיא: "נתת קול חזק למה שכל האנשים הטובים יודעים מעל לכל ספק, שעכשיו, יותר מתמיד, עלינו לפנות לאלוקים הכל יכול, לחזק את אמונתנו ולהישאר נאמנים לערכים שלנו מול הצרות בתקופה הנוכחית".

אריה זמיר, בשיתוף שובה ישראל
0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully