וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבכות: התיעוד שסחף אלפים - האב נפרד מבנו שנהרג

אריה זמיר, בשיתוף שובה ישראל

28.10.2020 / 13:10

דוד אוחיון בן ה-9 נהרג מפגיעת משאית. בהלוויתו, הרב יובל, תושב אשקלון, ספד לבנו בבכיות ודמעות: "נהג האמבולנס אמר לי שהילד נפטר. אמרתי שני משפטים, הראשון היה 'ברוך דיין האמת', השני היה 'השם נתן, השם לקח, יהי שם השם מבורך'"

אתמול התקיימה הלוויתו של הילד דוד אוחיון בן ה-9, שנהרג על ידי פגיעת משאית בתאונת דרכים מחרידה. אביו הרב יובל, תושב אשקלון, ספד לבנו בבכיות ובדמעות. התיעוד של דברי ההספד פורסם בכלי התקשורת וברשתות החברתיות ואלפים התחזקו והתרגשו ממילות האמונה של האב שנפרד מבנו הקטן.

האב סיפר על הטלפון המחריד שבישר לו על הטרגדיה האיומה: "איך שיצאתי מהאוטו, אחרי שקיבלתי שיחת טלפון מקפיאת דם שאני לא מאחל לאף אחד, שאל אותי נהג האמבולנס "אתה האבא?", השבתי לו שכן, הוא לקח אותי הצידה ואמר לי שתי מילים, הילד נפטר".

"הסתובבתי ממנו", המשיך האב בדמעות, "ואמרתי שני משפטים, הראשון היה "ברוך דיין האמת", השני היה "השם נתן, השם לקח, יהי שם השם מבורך".

"ריבונו של עולם, אין לי ניסיון באמונה במה שקרה פה, צער, אובדן וחלל בלב אני יודע שיהיו לי. הצער קשה, אבל אנחנו לא מהרהרים אחריך. אני מתחנן בפניך ריבונו של עולם, יהי רצון שהקורבן הזה שהקרבנו, יחתום את כל הדינים מעל משפחתנו", אמר האב לקול בכיותיהם של המשתתפים.

האב הוסיף בדברי ההספד ואמר: "אני מאמין באמונה שלימה שדוד נולד מראש ל-9 בלבד. בעוד חמישה ימים יש לו יום הולדת, והוא ביקש שנחגוג לו מוקדם - בשבת, וחגגנו לו".

על בנו סיפר: "מי שלא הכיר את דוד, הוא היה גאון עם שכל חריף שלא לגילו. אין לי ספק שהוא היה אמור להיות עצום בתורה ובכלל. הוא היה השמחה בביתנו. מיוחד, עם לב טוב, ילד צדיק וקדוש".

אריה זמיר, בשיתוף שובה ישראל
  • עוד באותו נושא:
  • תאונה
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully