וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרב מבני ברק: תכניסו את השבת מוקדם - בשביל טראמפ

אריה זמיר, בשיתוף שובה ישראל

28.10.2020 / 14:08

הפוסק הרב יהודה אריה דינר, המשמש כרב מרכז העיר בני ברק, קרא לציבור שומרי השבת בישראל להקדים את כניסת השבת למען הצלחת הנשיא בבחירות שייערכו בארצות הברית ביום שלישי הבא. צפו

בווידאו: רב מבני ברק קורא להכניס את השבת מוקדם בשביל טראמפ/באדיבות המצולם

הפוסק הרב יהודה אריה דינר, המשמש כרב מרכז העיר בני ברק, קרא לציבור שומרי השבת בישראל להקדים את כניסת השבת בעשר דקות, לזכותו של הנשיא האמריקאי דונלד טראמפ ובעד בחירתו לנשיאות פעם נוספת, בבחירות שיתקיימו בשבוע הבא ביום שלישי.

במסר המצולם שפרסם אמר הרב דינר: "השבוע בארצנו הקדושה החלפנו את השעון לשעון חורף, דהיינו שצאת הכוכבים נכנס שעה לפני, וזה מאוד נוגע לנו. כל אחד צריך לדעת ששבת נכנסת במקום בשעה 17:30 היא נכנסת כבר בשעה 16:30 ואסור לחכות עד הרגע האחרון, וחלילה לא להיכנס לחילול שבת".

הרב דינר הוסיף כי "אנחנו יודעים שזו זכות להקדים את כניסת השבת - זה דבר גדול ומביא הרבה ישועות. אין לנו מושג מה שמירת שבת עושה לנו. אנחנו יודעים שמרן ראש הישיבה הרב שטיינמן אמר להוסיף עוד עשר דקות לפני הזמן, וזה יתן לנו זכויות גדולות מאוד".

הרב התייחס לבחירות בארה"ב ואמר: "עכשיו אנחנו במצב שבשבוע הבא יש הצבעה באמריקה, מי יהיה הנשיא החדש, וידידינו הגאון רבי יצחק זילברשטיין שליט"א כבר אמר לפני כמה שבועות, שהיות והנשיא טראמפ עשה הרבה טובות לעם ישראל - אז יש לנו הכרת הטוב אליו, ולכן הוא ביקש מכל הבתי כנסיות להתפלל בשבילו, לעשות 'מי שברך' לרפואתו, הכרת הטוב, הוא עזר כל כך הרבה לעם ישראל, לבני תורה לכוללים לישיבות ול'חדרים' וליהודים בכלל ובפרט".

והסביר הרב מבני ברק: "ועכשיו ישנה הצבעה אם הוא יכנס, אם הוא ימשיך או לא, אז אנחנו מאוד מאוד רוצים שהוא יכנס. אנו רוצים בגלל שזה לטובת עם ישראל ולטובת לימוד התורה ולטובת מקומות התורה ולטובת קיום התורה, אז מה העצה? אז כדאי לחשוב שזה שאנחנו נקדים את השבת - הזכות של שבת יעמוד לנו".

אריה זמיר, בשיתוף שובה ישראל
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully