וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המכתב החריג של ראש הישיבה: גם אם הבראתם מקורונה, היזהרו

אריה זמיר, בשיתוף שובה ישראל

1.11.2020 / 13:59

ראש ישיבת "כסא רחמים", הרב מאיר מאזוז, פרסם מכתב לתלמידיו בו הוא כותב כי גם מי שכבר היה חולה צריך להישמר, שכן אין הבטחה כי לא ישוב ויחלה: "אין זו ערובה. ונשמרתם מאוד לנפשותיכם ולנפש חבריכם ורבותיכם"

באופן חריג ויוצא דופן, ראש ישיבת "כסא רחמים", הרב מאיר מאזוז, פרסם לתלמידיו מכתב ובו הוא מתייחס לטענות כי מי שכבר היה חולה בנגיף הקורונה - מחוסן כביכול. לדברי ראש הישיבה, גם מי שכבר היה חולה צריך להיזהר וכי אין הבטחה שהוא לא ישוב ויחלה.

תחת הכותרת "אין מחוסן מפני הקורונה" כתב הרב מאזוז כי "גם מי שחלה בקורונה והבריא, אין זו ערובה שלא יחלה יותר". הרב מאזוז מבקש מתלמידיו ומורה להם: "תזהרו מאוד, ונשמרתם מאוד לנפשותיכם ולנפש חבריכם ורבותיכם", כתב.

בסיום מכתבו מבקש הרב מאזוז מתלמידי ישיבת "כסא רחמים" להסתובב רק עם מסכות, לאחר חיטוי ידיים ולשמור מרחק.

גבר עם מסיכה. ShutterStock
גם מי שנדבק עלול להידבק שוב ולכן יש להמשיך להיזהר/ShutterStock

בשיעורו הקבוע אמר הרב מאזוז כי הקורונה באה בעקבות העוונות: "הרי יש עוונות בלי סוף רח"ל. והעוונות האלה מביאים לנו את הקורונה וצרות צרורות. מה נוכל לעשות?! ניסו את כל הדרכים שבעולם, ותרופה לא מצאנו. יש אומרים שלא מספיק לכסות את הפה עם המסכה, אלא צריך לכסות עד למעלה מהאף".

עוד הוסיף ראש ישיבת "כסא רחמים": "ואולי לא כולם היו נזהרים בזה, צריכים להיזהר. כל אדם שהוא לא נזהר, שיידע שאחר כך עושים חשבון שמניין הנפטרים בבני ברק 6 מתוך עשרת אלפים - בחודש או בשבוע לא יודע, אילו בשאר הערים 'בשאר מדינות המלך' רק 3.2 מתוך עשרת אלפים, זאת אומרת אנחנו פי 2".

"זה חילול ה', מה יגידו העולם?", הוסיף הרב מאזוז, "תראו אלה שומרי תורה ומצוות והם חולים, כתוב להם בתורה: 'ונשמרתם מאד לנפשותיכם'. למה אתם עושים ככה? להיפך".

אריה זמיר, בשיתוף שובה ישראל
  • עוד באותו נושא:
  • קורונה
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully