וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האזינו: גדול הזמר הגשים את החלום - "קול עוצמתי"

שרה גל, בשיתוף שובה ישראל

9.11.2020 / 14:23

לבקשתו של הזמר והיוצר חנן בן ארי, העלה הזמר אברהם פריד אל הרשת ביצוע מיוחד משלו לשיר "שבורי לב": "הוא זמר ענק ומרגש בטירוף שגדלתי עליו כל הילדות שלי. אתה לא צריך להיות חובש כיפה בשביל להבין כמה הוא ענק ואחד בדור", אמר בן ארי

טרנד ה"אתגרים" ממלא את זמנם של אנשי המוזיקה, בעיקר בתקופת הקורונה, בה ההופעות פחתו וכמעט נעלמו מן העין.

ובאתגר שלפנינו: הזמר אברהם פריד נענה לבקשה שהציב בפניו הזמר והיוצר חנן בן ארי, והעלה לרשת ביצוע משלו לשירו של בן ארי, "שבורי לב".

פריד סיפר כיצד פגש לראשונה את בן ארי לפני ארבע שנים, "חברים הציעו שאארח אותו במופע הקיץ שלי בבריכת הסולטן. לא היינו זקוקים ליותר מכמה רגעים, כדי להרגיש בחיבור הנשמות".

פריד הוסיף כי "הוא סיפר לי שגדל על השירים שלי, ואני סיפרתי לו שאני אוהב כל שיר שמתחיל במילה 'אמא', אבל השיר 'אמא אם הייתי יכול' מביא אותי לידי דמעות".

לדבריו, "מאז שמחתי על כל הזדמנות שהייתה לי לשוב ולארח אותו. האנרגיות שהוא מביא איתו לבמה סוחפות את כל מי שנמצא מסביבו".

"לפני כמה ימים", המשיך פריד לספר, "קיבלתי סרטון מחנן שיש לו חלום, שאבצע את שירו 'שבורי לב'. הוא סיפר בסרטון, שכשכתב והלחין את השיר, דמיין שאני מבצע אותו, והיות ו'אין מסרבין לגדול", נכנסתי למחרת לאולפן, והרי הביצוע שלי לפניכם".

האתגר המוזיקלי נולד בשבוע שעבר, כאשר בן ארי נשאל על ידי גולש ברשת מה דעתו על אברהם פריד. בן ארי השיב: "פריד הוא זמר ענק ומרגש בטירוף שגדלתי עליו כל הילדות שלי. אתה לא צריך להיות חובש כיפה בשביל להבין כמה הוא ענק ואחד בדור".

לאחר שסיפר על חלומו שפריד ישיר את שירו "שבורי לב", פנה בן ארי ישירות לפריד: "ר' אברמל'ה היקר, אתה בטח בניו יורק עכשיו. אני רוצה לאתגר אותך, כאן מארץ הקודש, לעשות ביצוע משלך לשיר 'שבורי לב'. עם הקול העוצמתי והמרגש שלך, זה יהיה מרגש וחלום בשבילי". האזינו.

שרה גל, בשיתוף שובה ישראל
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully