וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: הבנק המסתורי שישנה לכם את החיים

חיים רביבו, בשיתוף שובה ישראל

11.11.2020 / 8:31

בכל יום עולות בנו כ-60 אלף מחשבות, רובן שליליות. אז מה עושים? מקימים "בנק" של מחשבות חיוביות. ומסתבר שאפילו יש דרך די פשוטה לעשות זאת. צפו בסרטון ותתחילו גם אתם

המחשבות של האדם שולטות עליו ומשפיעות רבות על ההתנהגויות שלו. ביממה עולות לאדם כ-60,000 מחשבות, רובן שליליות - פחדים, חששות ורוע. האם קיימת שיטה פשוטה להתמודד עם אותן מחשבות וכיצד ניתן לנווט אותן לחיוב? לאדמו"ר רבי יאשיהו פינטו יש פתרון: הקמת בנק של מחשבות חיוביות.

בשיעור שמסר האדמו"ר הרב פינטו בפני תלמידיו הוא אמר: "צריך לחשוב מחשבות קדושות. לעשות בנק ואוצר של מחשבות, שכל פעם שעולות מחשבות לא טובות - יהיה ניתן להוציא מהבנק מחשבה טובה ודמיון אחר ובכך להשתיק את היצר הרע".

הרב פינטו הסביר: "יש 60,000 מחשבות ביום והן רצות, מחשבות של שטויות, דאגה, פחד. רוב המחשבות שליליות. איך שולטים על 60,000 מחשבות? כל אחד מאיתנו יעשה בנק של מחשבות קדושות, סיפורים מהתורה על רבי עקיבא, על רבי יהושע, על דוד המלך, על משה רבינו, על הצדיקים, על החסידים ועל התנאים".

"ובכל פעם שתבוא מחשבה של פחד, של יצר הרע, של שטן - האדם ישלוף מחשבה טובה. צריך לעשות תוכנית ותפריט כיצד להגיב למחשבות של היצר הרע, בצורות שונות ובשעות שהוא בא אליך, איך לענות לו ומה לעשות לו. הוא בא אליך עם שטויות? תענה לו עם סיפור מהגמרא". צפו בדבריו המלאים של האדמו"ר הרב פינטו.

חיים רביבו, בשיתוף שובה ישראל
0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully