וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגודת ישראל במסר לג'ו ביידן: השם יברך אותך ואת קמלה האריס

חיים רביבו, בשיתוף שובה ישראל

11.11.2020 / 9:08

הגוף המייצג את החרדים-אורתודוקסים בארצות הברית שיגר מכתב ברכה לנשיא החדש ולסגניתו: "אנו מצפים להמשיך לעבוד יחד איתכם ועם הממשל, בשבועות ובשנים שיבואו בהמשך"

נשיא ארה"ב הנבחר, ג'ו ביידן במהלך תדרוך לתקשורת בוילמינגטון, צפון קרוליינה, ארה"ב 10 בנובמבר 2020. AP
זכה למכתב ברכה/AP

בעוד שניצחונו של ג'ו ביידן בבחירות לנשיאות ארצות הברית עדיין מוכחש על ידי הנשיא הנוכחי דונלד טראמפ וחלק מחברי המפלגה הרפובליקנית, "אגודת ישראל" באמריקה - הגוף המייצג את החרדים-אורתודוקסים, שיגר מכתב ברכה לנשיא החדש ולסגניתו קמלה האריס.

על המכתב הרשמי חתום דוד צוויבל, המשמש בתפקיד סגן נשיא הארגון והדברים נכתבו בשם רבני ומנהיגי "אגודת ישראל" באמריקה. "אני שמח לברך אתכם על בחירתכם בשבוע שעבר, ולאחל לכם הצלחה רבה", כתב צוויבל.

במכתב לביידן והאריס, מבקש צוויבל להדגיש כי הארגון שאותו הוא מייצג נהנה עד עתה, בקביעות, ממערכת יחסים קרובה ויציבה עם הבית הלבן, ללא כל קשר למפלגה ממנה הוא בא.

בנוסף הוא מביע תקווה כי גם ממשל ביידן ימשיך בשיתוף הפעולה הפורה עם "אגודת ישראל": "אנו מצפים להמשיך לעבוד יחד איתכם ועם הממשל, בשבועות ובשנים שיבואו בהמשך", נכתב.

"השם יברך אתכם בכל מעשה ידיכם, שתנהיגו את העם הנפלא והגדול שלנו קדימה, בזמנים מאתגרים אלו. תפילותינו מעומק הלב איתכם", נכתב לסיום במכתב הרשמי ששיגרה "אגודת ישראל" באמריקה לנשיא הנבחר ג'ו ביידן ולסגניתו.

חיים רביבו, בשיתוף שובה ישראל
  • עוד באותו נושא:
  • ג'ו ביידן
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully