וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נבילה וטריפה": המתקפה של ראש הישיבה על ג'ו ביידן

חיים רביבו, בשיתוף שובה ישראל

17.11.2020 / 13:43

ראש ישיבת כסא רחמים, הרב מאיר מאזוז, טוען כי הנשיא הנבחר "רוצה לעשות שלום עם איראן, מדינה שונאת יהודים שנאת מוות, שרוצה להשמיד את ישראל". לדבריו, ימי טראמפ היו "שנות שובע", שהסתיימו כעת

הנשיא הנבחר של ארצות הברית ג'ו ביידן בנאומו בדלוואר. 16 בנובמבר 2020. רויטרס
תחת מתקפה. ביידן/רויטרס

ראש ישיבת כסא רחמים, הרב מאיר מאזוז, תקף בחריפות את הנשיא האמריקאי הנבחר ג'ו ביידן, לדבריו של ראש הישיבה, "הוא רוצה לעשות שלום עם איראן, ואיראן היא נבלה וטריפה, שונאת יהודים שנאת מוות, היא רוצה - בר מינן - להשמיד את עם ישראל, לא יעלה בידה".

את הדברים אמר הרב מאזוז בשיעורו הקבוע, לדבריו, ימי דונלד טראמפ היו "שנות שובע", שהסתיימו כעת עם בחירתו המסתמן של ביידן. "ותכלינה שבע שני השבע אשר היו בארץ מצרים. ותחילנה... ואני לא רוצה להמשיך", אמר.

כמו כן, הרב מאזוז הזכיר בשיעורו את סוגיית קבורת חיילים נפטרים שאינם יהודים בבתי קברות צבאים ותקף: "קבלתי מכתב מהרבנות הצבאית שאומרים שיש עכשיו רעיון חדש, חיילי צה"ל שאינם יהודים יקברו ביחד עם יהודים. בשעה שבחוץ לארץ מדורי דורות היה בית החיים של יהודים לבד ושל גויים לבד, והיו מקפידים על זה. לא הכריחו אותם השלטונות לקבור ביחד. להיפך, הם היו מבינים".

הרב מאזוז המשיך: "ולא רק זה, אלא על פי ההלכה, אין קוברים רשע אצל צדיק, והיום מוותרים על זה. בקבורה של החיילים לא אומרים זה היה שומר תורה וזה לא היה שומר תורה, כי אפילו מי שאינו שומר תורה, עצם הדבר שהוא מוסר את עצמו על היהודים זו זכות".

"קראתי שהכניסו גם את הרפורמים לפני כמה שנים לבתי הקברות", הוסיף ראש ישיבת 'כסא רחמים', "ועכשיו רוצים להכניס גם את הגויים, לאיפה נגיע?, ראיתם פעם אצל הגויים במצרים או במקומות אחרים שקוברים יהודים וגוים ביחד?, אין דבר כזה. יהודים לבד וגויים לבד. לא עושים דברים כאלה. לאן תגיעו?!".

חיים רביבו, בשיתוף שובה ישראל
  • עוד באותו נושא:
  • ג'ו ביידן
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully