וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל ביטול הכינוס: המוזיקאי החב"די שלף מחרוזת מקפיצה

חיים רביבו, בשיתוף שובה ישראל

19.11.2020 / 14:40

בשל הקורונה, בחסידות חב"ד ויתרו על כינוס השלוחים השנתי וקיימו אותו רק באופן וירטואלי. בשל כך, החליט המוזיקאי החב"די ארהל'ה ליפסקר להיכנס לאולפן, לשיר ולנגן את "ריקוד השלוחים" - האזינו

השנה, בעקבות נגיף הקורונה, ויתרו בחסידות חב"ד על כינוס השלוחים השנתי וקיימו מפגשים וירטואלים. בשל כך, החליט המוזיקאי החב"די ארהל'ה ליפסקר להיכנס לאולפן, לשיר ולנגן את "ריקוד השלוחים".

"ראיתי את הרגשות המעורבים של שליחי חב"ד, שלא זכו כמדי שנה לטוס לכינוס העולמי ונאלצו להסתפק בכינוס אזורי או לצפות במשדר הווירטואלי בעקבות המצב", סיפר ליפסקר. "הרגשתי שאני חייב לעשות משהו. התיישבתי והקלטתי את המחרוזת הזו, שכל כולה מוקדשת לשלוחים, יחד עם פס הקול המקורי מהקראת המדינות ב'באנקעט', וכולי תקווה שבשנה הבאה נזכה כבר לערוך את הכינוס בבית המקדש השלישי".

במחרוזת, ליפסקר מנגן ושר בשיתוף עם המעבד החב"די מוטי K את ה"פליליסט שירים של הבאנקעט" - אירוע הסיום של כינוס השלוחים, שיחד איתו בכל שנה אלפי השלוחים רוקדים ושואבים אנרגיות לקראת החזרה למקום שליחותם, כאשר ברקע מושמע קולו של מנחה הכינוס ר' משה קוטלרסקי, מקריא את שמות המדינות ולפי סדר ההקראה - כך גם מתחלפים השירים.

חיים רביבו, בשיתוף שובה ישראל
  • עוד באותו נושא:
  • מוזיקה
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully