וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פירות השלום: הפגישה המפתיעה של הרב עם נציגי משפחת המלוכה

אריה זמיר, בשיתוף שובה ישראל

25.11.2020 / 15:42

הראשון לציון הרב הראשי לישראל, הרב יצחק יוסף פגש במלון "המלך דוד" משלחת של בני משפחת המלוכה הבחריינית, המסיירים בישראל. "העם בישראל רוצה ומעוניין בשלום בין כלל המדינות במזרח התיכון", אמר להם

הראשון לציון הרב הראשי לישראל הרב יצחק יוסף עם בני משפחת המלוכה של בחריין. הרבנות הראשית,
הראשון לציון הרב הראשי לישראל הרב יצחק יוסף נפגש עם בני משפחת המלוכה של בחריין/הרבנות הראשית

במפגש שהתקיים במלון "המלך דוד", פגש הראשון לציון הרב הראשי לישראל, הרב יצחק יוסף במשלחת של בני משפחת המלוכה מבחריין, המבקרים בישראל במסגרת המרכז לסובלנות ודו קיום בין הדתות של מלך בחריין.

את המשלחת מוביל שייח' ח'אלד, בן משפחת המלוכה הבחריינית, המכהן כיו"ר מועצת המנהלים של המרכז. בנוסף, השתתף שייח סאלח יוסוף איברהים עבדל-עזיז, חבר הבית העליון של הפרלמנט הבחרייני וכן שגרירת בחריין בארצות הברית בעבר, הודא עזרא נונו, המשתייכת לקהילה היהודית בבחריין. בנוסף, השתתף חבר מועצת הרבנות הראשית לישראל, הרב אליעזר שמחה וייס.

הרב יוסף אמר לנוכחים כי "העם בישראל רוצה ומעוניין בשלום בין כלל המדינות במזרח התיכון" וביקש משייח ח'אלד להודות באופן אישי למלך בחריין על קידום הסכמי השלום עם מדינת ישראל. השייח הודה לו ואמר כי ימסור זאת למלך באופן אישי.

הראשון לציון שיבח בפני המשתתפים את הסכמי השלום בהובלתם של ראש הממשלה ושל נשיא ארצות הברית, הסכמים שמטרתם צמצום השנאה והאלימות והגברת הידידות בין בין עמים שכנים, ידידות שתביא לפריחה כלכלית וחברתית. המשלחת הודתה לרב על הפגישה ועל יצירת השיח בין המנהיגים הרוחניים של המדינות.

הראשון לציון הרב הראשי לישראל הרב יצחק יוסף עם בני משפחת המלוכה של בחריין. הרבנות הראשית,
דיון מרתק התפתח/הרבנות הראשית
אריה זמיר, בשיתוף שובה ישראל
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully