וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התפללו: חבר מועצת חכמי התורה נדבק בקורונה

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל

29.11.2020 / 14:38

הרב דוד יוסף, שעמד בראש חזית המחמירים, קרא מספר פעמים לעטות מסיכה ללא פשרות ואף ביקש לסגור לפני יום הכיפורים את בתי הכנסת מחשש להדבקה המונית, נדבק בנגיף. משפחתו ביקשה להתפלל לרפואתו: "מצבו של הרב טוב ברוך ה'. הרב נמצא בביתו וממשיך בסדר יומו כרגיל"

עצרת לזכרו של הרב עובדיה יוסף במלאה שנה לפטירתו. נועם מושקוביץ
הרב דוד יוסף/נועם מושקוביץ

התפללו: בעל ה"הלכה ברורה", חבר מועצת חכמי התורה, הרב דוד יוסף, נמצא חיובי לנגיף הקורונה, זאת לאחר חולשה שחש בגופו בשבוע האחרון.

בני ביתו של הרב יוסף פרסמו ברשמיות כי "הרב נבדק, ונמצא חיובי לנגיף הקורונה, מצבו של הרב טוב ברוך ה'. הרב נמצא בביתו וממשיך בסדר יומו כרגיל. הרב נמצא במעקב של רופאו האישי".

כמו כן, משפחתו קראה לכלל הציבור, להתפלל לרפואתו השלימה של חבר מועצת חכמי התורה, שמו לתפילה: הרב דוד יוסף בן מרגלית לרפואה שלימה.

יצוין, כי הרב יוסף עמד בראש חזית המחמירים, וקרא מספר פעמים להחמיר בהנחיות משרד הבריאות ולחבוש מסיכה ללא פשרות. בנוסף, הוא קרא לפני יום הכיפורים לסגור את בתי הכנסת מחשש להדבקה המונית ומסוכנת.

"לפי מה שאנחנו רואים ושומעים המצב של המגיפה הגיע לממדים נוראיים", אמר הרב יוסף בוידיאו שפורסם, "לכן בבקשה לסגור באופן מיידי את כל בתי הכנסיות וכל בתי המדרשות".

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully