וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמר הפופולארי הפתיע: בגלל זה עזבתי את הרשתות החברתיות

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל

2.12.2020 / 15:55

לאחר תקופת "שתיקה" ממושכת, ישי ריבו פרסם פוסט בפייסבוק והסביר: "הכל טוב תודה לאל. הייתי זקוק להפוגה, כדי להתבונן ולעבד את המסע של השנים האחרונות. מקווה שבקרוב יצאו דברים חדשים"

ישי ריבו במצעד העברי השנתי של גלגל"צ בשיתוף וואלה, ספטמבר 2019. ראובן קסטרו
חזר ללמוד בחברותא. ריבו/ראובן קסטרו

באופן מפתיע, הזמר והיוצר הפופלארי ישי ריבו החליט לקחת פסק זמן מהרשתות החברתיות. כעת הוא חושף את הסיבה שהובילה אותו למהלך.

בפוסט שפרסם בפייסבוק לפני מספר ימים כתב ריבו: "אולי שמתם לב שלקחתי פסק זמן מהרשתות החברתיות, תודה לכל מי שהתעניין בשלומי. אז הכל טוב תודה לאל"

"האמת, שהייתי זקוק להפוגה הזאת, לזמן שכולו המשפחה האהובה שלי", הסביר ריבו. "הייתי זקוק לשקט, כדי שאוכל להתבונן ולעבד את המסע של השנים האחרונות, עם כל הטוב שהגיע במהלכן, וגם לדייק את עצמי מול עצמי".

הוא סיפר גם על חזרתו לבית המדרש ועל החברותא איתה הוא עמל בתורה, בכל יום בשעות הבוקר: "ב"ה לאחרונה חזרתי ללמוד עם חברותא בבקרים - ודרך זה גם ליצור ולכתוב, ולבקר באולפן". את השינוי בחייו מגדיר ריבו כ"אושר גדול" והוסיף כי הוא "מקווה שבקרוב יצאו דברים חדשים".

לסיום, ביקש ריבו לשתף את הגולשים ב'ווארט' על הפרשה: "לקראת שבת המלכה, הנה רעיון נפלא ששמעתי מפרשת השבוע. יעקב אבינו חולם על סולם המוצב ארצה וראשו מגיע השמימה, ומלאכי אלוקים עולים יורדים בו. הסולם הוא חיינו, אנחנו עסוקים בחומריות ושואפים לתודעה רוחנית של שמיים, אבל במסע הזה תמיד תהיינה עליות וירידות. זו תנועת החיים, והלואי שלא ניבהל ממנה, רק נסכים להיות בה בענווה".

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל
  • עוד באותו נושא:
  • ישי ריבו
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully