וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשה לכם בחיים? זה ממש לא אומר שאתם בכיוון הלא נכון. להיפך

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל

14.12.2020 / 12:48

החיים לא פשוטים, לאף אחד מאיתנו, אבל דווקא כאשר יש התנגדות ומצליחים להתגבר עליה, אנחנו מרוויחים יותר מהרגיל. ולמה חשוב להתחזק באהבת חינם? צפו בשיעור בנושא

החיים מלאי קשיים, אבל האם כאשר קשה לנו, זה סימן שאנחנו לא בדרך הנכונה? מסתבר שהפוך - כך הסביר האדמו"ר הרב יאשיהו פינטו בשיעור שמסר בפני תלמידיו.

הרב פינטו אמר כי "אדם צריך לדעת, שמתי שהדברים הולכים לו בקלות אז זה בסדר, אבל מתי שיש לו התנגדות בדרך, זה סימן שהדרך שלו נכונה ואם למרות ההתנגדות הוא מתחזק ומתעלה ומתקדש, אז הוא מקבל שכר כפול ומכופל והוא מקבל חותמת על הדרך שהוא הולך בה - דרך ה' שלימה אמיתית ונכונה".

"גם אם אדם חושב שיש לו צרה", המשיך הרב פינטו לבאר, "והוא הפסיד וקשה לו ורע לו ולא טוב לו - זה הפסדים זמניים.אסור לאדם להביט על החיים בצורה של ראייה קצרה, אלא אדם צריך להביט על החיים לטווחים ארוכים, וגם אם אתה רואה שעכשיו הפסדת ורע לך ולא טוב לך, תדע שבשמיים אין שעון והשעות הן לא שעות שלנו, אלא של הקדוש ברוך הוא, תמתין ותראה שכל דבר בסוף הוא לטובתך ולהנאתך ולשמחה שלך".

האדמו"ר הרב פינטו ביקש מתלמידיו להתחזק באהבת חינם, בפרט בתקופה הנוכחית: "צריך בתקופה הזו להתחזק באהבת חינם גדולה ולהיזהר משנאת חינם, ולהידבק רק בתורה הקדושה ובמצוות, וביראת שמים, בספר דברים, בזיכוך הדין של השק, וכמו שאומרים רבותינו הקדושים - שמי שלובש שק - אין מציאות שתבוא עליו צרה ויגון".

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully