וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצים לשכוח מהמינוס בבנק? גם היום אפשר להפוך לעשירים

הרב גבאי גלעד, בשיתוף שובה ישראל

23.12.2020 / 9:16

הסגולה השבועית: חולמים על חיים של עושר ושפע? הנה מקבץ טיפים שיעזרו לכם. הרב גבאי גלעד ליקט פנינים מתורתו של האדמו"ר הרב יאשיהו פינטו בנושא - סגולות לבריאות הגוף והנפש

התקופה האחרונה לא הייתה נעימה במיוחד, בטח שלא במובן הכלכלי, וכולנו חולמים על ימים טובים ויפים יותר, של עושר ושפע לנו ולמשפחתנו. אבל איך מגיעים לשם? הרב גבאי גלעד קיבץ מספר פנינים מתורתו של האדמו"ר הרב יאשיהו פינטו בנושא:

* סגולה לאדם שיישמר כספו - שלא יעשה עסק עם אנשים שמלווים בריבית, או שמרמים במשקל, או עם אנשים שמעכבים שכר לפועלים. והסיבה היא משום שכספם מקולל ואין בו ברכה, ואם יתערב איתו גם כסף טהור, יכול להיות גם הוא מקולל, ויאבד כספו. ועל כן, אדם שרואה שפתאום הוא מפסיד כספים, יבדוק אם לווה כסף. ואם לווה, יחזיר מיד, משום שהכסף שלקח מקולל והוא גרם לו כל זאת.

* סגולה לאדם שמזלו לא טוב - יתחבר לאדם שמצליח ואז יעלה ויצליח אגב מזלו של המוצלח. וכן להפך, אדם שהוא קמצן או שיש לו עין רעה באנשים מצליחים, אסור להתחבר איתו וכל מה שיעשו איתו לא יצליח.

* סגולה לעשירות - לאכול על גבי מפה ולא על שולחן בלא מפה.

* סגולה לעשירות - לאסוף את פירורי הלחם לאחר ברכת המוציא.

* סגולה לעשירות - לכתוב את מזמור "למנצח בנגינות" על גבי טס מזהב.

אדם מבוגר עם כסף. ShutterStock
מי מאיתנו לא חולם להתעשר?/ShutterStock

* סגולה לעשירות - לזכות יהודי בלבישת טלית קטן.

* סגולה לפרנסה - שאדם יתרום לבית הכנסת את היין, הנר והבשמים של ההבדלה.

* אדם שלקח כסף מאנשים ואיבד את הכסף הזה, וכן אדם שבחרם או בנידוי, ישתדל האדם להתרחק ממנו משום שיקבל בקרוב מכה קשה וחס ושלום הנמצא בקרבתו, ומשתתף איתו, עלול להינזק.

* אדם שזכה בירושה, סגולה שיקנה מיד ספר תורה ובכך יוריד את כוח השטן מלקטרג עליו.

* סגולה לפרנסה - שכאשר אוכל ומברך ברכת המזון, צריך להשאיר לחם ומלח על השולחן. שאם לא כן, גורם לעניות.

* סגולה לפרנסה גדולה - לקחת יתום או יתומה ולהשתדל בכל הצרכים של הכנסת חתן וכלה. ומהרגע שיעסוק בכך, שערי שמיים פתוחים לו.

* סגולה שיתקיים עושרו של האדם - שייתן צדקה לעניים אמיתיים. וכשם שהכותל המערבי נבנה על ידי עניים שהתאמצו בכל כוחם לבנותו, וקיים מאז חורבנו של הבית, כך כספו יישמר מזכות מצווה זו.

הרב גבאי גלעד, בשיתוף שובה ישראל
  • עוד באותו נושא:
  • עשירים
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully