וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרגש: נחשפה תמונה חדשה של מרן החפץ חיים זי"ע

אריה זמיר, בשיתוף שובה ישראל

23.12.2020 / 10:43

הרב דן שלזינגר, שמוציא השבוע לאור חוברת מיוחדת ועמוסת תגליות על החפץ חיים זי"ע, פרסם את התמונה הנדירה בעיתון "המבשר". בתמונה נראה החפץ חיים לצד שני יהודים שזהותם טרם נודעה

תמונה חדשה של מרן החפץ חיים זי"ע. הרב דן שלזינגר,
התמונה הנדירה/הרב דן שלזינגר

עיתון "המבשר" חשף הבוקר (רביעי) תגלית מרעישה: תמונה חדשה ובלתי מוכרת של מרן החפץ חיים זי"ע, בה הוא נראה יושב והדרת פני קדשו נראית גלויה לעין. התמונה התגלתה על ידי הרב דן שלזינגר, שאף הוציא לאור השבוע חוברת מיוחדת ועמוסת תגליות על החפץ חיים זי"ע וסיפור מסע ניסיון עלייתו לארץ הקודש, מסע שלא יצא אל הפועל.

כאמור, התמונה הנדירה פורסמה בעיתון על ידי הרב דן שלזינגר, בעלי "הוצאת סיני". החוברת שפרסם עונה לשם "סוד המאה ליטרה שקיבל החפץ חיים זצ"ל". החוברת עוסקת בתגלית אשר גילה הרב שלזינגר, כאשר מצא עיזבון ובו מסמכים ושטר כסף, אשר שיגר מרן החפץ חיים זי"ע ליהודי בשם הרב יוסף לוי חגיז, שהתגורר בירושלים עיר הקודש.

הרב חגיז היה זה ששיגר סכום של מאה לירות לראדין, לבית החפץ חיים, על מנת לממן את הנסיעה והעלייה ארצה. המסע בסוף לא יצא אל הפועל והחפץ חיים החזיר את הכסף בשליח לידי הרב חגיז.

בין המסמכים התגלתה התמונה הנדירה ורבת ההוד. בודדות הן תמונותיו של מרנא החפץ חיים זי"ע ותמונה חזיתית ומוארת שכזו - לא היכרנו עד היום. בתמונה נראה החפץ חיים כשלשני צדדיו ישובים יהודים שעד כה לא נודעה זהותם.

אריה זמיר, בשיתוף שובה ישראל
  • עוד באותו נושא:
  • החפץ חיים
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully