וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טכניקה מעשית: זה מה שתעשו כשנגמר לכם הכוח

אריה זמיר, בשיתוף שובה ישראל

28.12.2020 / 13:55

פעמים רבות אנו חשים שהגענו לקצה ואיננו יכולים יותר. אבל במקום להרים ידיים, יש דרך אחרת, ונכונה שכדאי ללכת בה. מה אמר על כך האדמו"ר הרב יאשיהו פינטו?

הרבה פעמים מרגיש אדם שהוא הגיע לקצה, שהוא איננו יכול יותר. ישנם מי שמרימים ידיים ומתייאשים, אבל הדרך הנכונה היא אחרת ועליה דיבר האדמו"ר הרב יאשיהו פינטו בשיעורו: להלוות כוחות מהקדוש ברוך הוא. וזה עובד.

הרב פינטו אמר: "מתי שהאדם אומר לה' - אין לי היום זכויות, אין לי כוח, תלווה לי זכויות, אחזיר לך, או שהאדם אומר לה' - אני רוצה לעשות עסק ואין לי כסף, והוא אומר לה' - תעזור לי, תלווה לי ואחזיר לך. אני אתפלל יותר, אקבל עוד קבלות, אני אעשה דברים טובים, אז שאול מלשון שאל - הלווה, כתוב בתהילים 'חיים שאל ממך', אדם יכול להשאיל ולהלוות מהקדוש ברוך הוא כוח".

"לפעמים יש לאדם צמצום המוחין וקשה לו לעשות את מה שהוא רוצה ואין לו כוח, אז הוא צריך לבקש מה', 'תלווה לי כוח, תרחיב לי את הדעת, תן לי כוח לעבור את התקופה", הוסיף הרב פינטו בשיעורו.

"הרי כל הבעיות שלנו - אנחנו בונים אותן כבעיות גדולות, אנחנו יוצרים אותם גדולות, ואם לאדם יש הרחבת הדעת אין לו בעיות קשה, הכל נהיה לו קל", אמר האדמו"ר לסיום.

אריה זמיר, בשיתוף שובה ישראל
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully