וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחתנתם בתקופת הקורונה? קבלו טיפ שיעזור לכם בחיים

אריה זמיר, בשיתוף שובה ישראל

28.12.2020 / 14:16

בגלל הסגר החדש והמצב נערכו בימים האחרונים לא מעט חתונות ופרשת השבוע מציגה לנו לקח חשוב שכדאי לקחת איתנו לחיי הנישואין: לדבר. מה הכוונה? ההסבר בפנים

חופה. ShutterStock
גם אתם התחתנתם בחודשים האחרונים?/ShutterStock

מזל טוב! כל כך הרבה חתונות התקיימו בימים האחרונים. חתונות קטנות שהוקדמו, רגע לפני הסגר. ואם גם אתם חלק מהרשימה הזו, הנה עצה מפרשת השבוע לכל הזוגות שהקימו בימים אלה בית קטן משלהם, בזמן המגפה העולמית הגדולה: לדבר.

כך כתבה העיתונאית סיוון רהב מאיר: המפגש בין יוסף לאחיו נחשב לאחד השיאים בתורה. מה מוביל לפיוס ולאחווה? הדיבור. הרי כשיוסף היה נער, האחים אפילו לא הסכימו להחליף איתו מילה: "ולֹא יָכְלוּ דַּבְּרוֹ לְשָׁלֹום".

גם אחר כך הוא מספר בקול רם את החלומות שלו, אבל לא משוחח איתם, רק מרצה ונואם. וכשהוא יוצא לחפש אותם ומתקרב אליהם - הם רואים אותו מרחוק, ומתכננים איך לזרוק אותו לבור. כלומר: הוא מדבר אליהם, אבל לא איתם. הם מדברים עליו, אבל לא איתו.

אחרי 22 שנה של נתק, זה קורה: "וַיְנַשֵּׁק לְכָל אֶחָיו וַיֵּבְךְּ עֲלֵיהֶם וְאַחֲרֵי כֵן דִּבְּרוּ אֶחָיו אִתּוֹ". כמה לא מובן מאליו: "ואחרי כן - אחרי 22 שנים של נתק! - דיברו אחיו איתו".

זו הדרך להתקדם במשפחה, בזוגיות ובכל מערכות היחסים בחיינו: במקום לשתוק זמן רב ולצבור כעסים - לפתוח את הלב, לשתף, לדבר בגילוי לב, ולהמשיך ביחד.

אריה זמיר, בשיתוף שובה ישראל
  • עוד באותו נושא:
  • חתונה
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully