וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הלב שלי הונח בתוך המילים": האזינו ל"צעדים" של מאיר ישראל

אריה זמיר, בשיתוף שובה ישראל

31.12.2020 / 12:02

אחרי ארבעה סינגלים מוצלחים ושנתיים של עבודה אינטנסיבית, מוציא הזמר והיוצר את אלבום הבכורה שלו, כולל השיר "צעדים", הממחיש את גודל הניסיון של עקדת יצחק: "מקווה שהשירים ייכנסו גם ללב שלכם"

אחרי ארבעה סינגלים שזכו להצלחה רבה משחרר הזמר והיוצר מאיר ישראל את אלבום הבכורה שלו, "צעדים". תשע יצירות מוסיקליות מכיל האלבום, והן נוגעות בחיי היומיום של רבים מאיתנו וטומנות בקרבן הרבה עומק. על העיבוד וההפקה המוסיקלית המשובחת אחראי אבי טל.

האלבום רואה אור לאחר שנתיים של עבודה אינטנסיבית. רוב השירים בו הם פרי עטו ולחניו של ישראל עצמו וטובי הנגנים, כמו עמית יצחק, אבי אבידני, אלעד קמחי ומשה שלו נטלו חלק בהפקה המוזיקלית המושקעת.

מאיר ישראל. יח"צ,
מאיר ישראל/יח"צ

ארבעת הסינגלים המצליחים ששחרר עד כה: "בבוא העת" - בלדת תפילה לגאולה, "לפעמים" - להיט קיץ של תקווה, "צעדים" - הממחיש את גודל הניסיון של עקדת יצחק, ו"אתה קדוש" - גרסה חדשה ומרעננת ללהיט המיתולוגי של עדי רן, ללא ספק מיצבו את ישראל כאחד הכוכבים העולים הבולטים בשמי המוזיקה היהודית.

בשיר "אדם", המבוצע בדואט עם מתי שריקי, מבקש מאיר לצייר את המאבק היומיומי בין האדם ליצרו. "רוח קרירה" מדבר על הכותל המערבי, שמגיעים מכל קצוות תבל להתפלל בו. "משאלה חרישית", כשמו כן הוא, נכתב על המחשבות של כולנו כשאנו חיים בעולם שמנוהל בהסתרה. "אחכה", שנכתב על ידי אבי טל, מספר כמה אנחנו נעים בעולם כל כך חולף ומדגיש את הכמיהה למשהו אמיתי מחיינו.

כחלק מעיסוקו בתחום המוזיקה, מאיר מלווה לא מעט זוגות אל תחת כלונסאות החופה, בליווי מוזיקלי מרגש שלא מותיר אף עין יבשה, כך שהרגיש צורך לכתוב מהלב שיר למעמד זה: "אשת חיל תארך".

"באלבום הושקעו המון מחשבה ורגשות, הלב שלי הונח בתוך המילים והלחנים", הוא אומר. "אני מקווה שהשירים שלי ייכנסו גם ללב שלכם".

אריה זמיר, בשיתוף שובה ישראל
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully