וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן "שבאבניקים" חושף: אני מניח תפילין בכל בוקר

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל

5.1.2021 / 15:31

בריאיון שהעניק סיפר דניאל גד כי הוא מגיע מבית מסורתי ונזכר: "באחת השנים בחג שמחת תורה, הרב של בית הכנסת שלנו בירך אותי שאזכה להיות החיבור ולקרב בין העולמות. הברכה הזו מלווה אותי כל הזמן, גם בתפקיד אבינועם בסדרה"

דניאל גד. ניר פקין
קיבל ברכה מהרב. דניאל גד/ניר פקין

השחקן דניאל גד, המוכר מהסדרה "שבאבניקים", התארח בפינה השבועית "אומן באמונה" בתוכנית "חידודון" בהגשת עמי מימון ברדיו קול ברמה, וחשף כי הוא מניח תפילין בכל בוקר.

גד סיפר בראיון כי "אני בא מבית מסורתי, כך שאני אדם מאמין גם לפני ששיחקתי את הדמות של הבחור החרדי בסדרה". לדבריו, "ניצוץ האמונה קיים בי מאז ומתמיד ואני ברוך השם מניח תפילין כל בוקר".

על הקשר הרוחני שלו סיפר: "אני מתפלל בבית כנסת השכונתי שלנו - בית כנסת אוהל שרה ברחובות. באחת השנים בחג שמחת תורה, ניגש אליי הרב שלנו, הרב קוק ושאל במה אני עוסק ביומיום. עניתי לו שאני שחקן. הרב בירך אותי שאזכה להיות החיבור ולקרב בין העולמות. הברכה הזאת מלווה אותי כל הזמן וגם בתפקיד אבינועם בסדרה אני מגלם דמות שמנסה לחיות בין שני העולמות".

הוא סיפר כי במסגרת עבודתו בסדרה על בחורי ישיבה, יצא לו לפתוח דף גמרא ולעסוק בהוויות דאביי ורבא, "זה ממש ימות המשיח", השיב מימון לגד. על זיכוי הרבים שיצא לו לעשות בקרב בני הנוער שמכירים אותו סיפר השחקן: "נתתי בשמחה ובאהבה רבה תפילין לכל מי שביקש ממני".

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל
  • עוד באותו נושא:
  • דניאל גד
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully