וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות הקורונה: כך יציינו האלפים את היום המסורתי

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל

14.1.2021 / 14:25

תנועת חב"ד נערכת לציון 70 שנים ליום קבלת הנשיאות של הרבי מליובאוויטש ב-י' שבט. ברחבי העולם יתקיימו שלל אירועים, ובראשם תכנית מולטימדיה מיוחדת שמפיק מרכז צעירי חב"ד בישראל

תנועת חב"ד נערכת בימים אלה לקראת ציון 70 שנה ליום קבלת הנשיאות של הרבי מליובאוויטש ביום י' שבט תשי"א.

ההתרגשות בחב"ד סביב יום זה החלה כבר לפני כחודש, עת החלו בכל ישיבות חב"ד ובתי הספר בלימוד מאמרי החסידות שאמר הרבי סביב יום זה בכל שנה, בבחינת "שלושים יום קודם החג".

ביום י' שבט עצמו ייערכו שלל אירועים ברחבי העולם, כשהבולט שבהם היא תכנית מולטימדיה מיוחדת שמפיק מרכז צעירי חב"ד בישראל. התכנית תשודר על ידי בתי חב"ד ברחבי הארץ ויצפו בה מאות אלפים.

התכנית משלבת סיפורים אישיים מרתקים וקטעי וידיאו מיוחדים, והיא מוגשת לבתי חב"ד עם אפשרות לעשות התאמה מקומית.

תפילות במרחבים פתוחים בכפר חב"ד בהתאם להגבלות הקורונה 25 בספטמבר 2020. ראובן קסטרו
תפילות בכפר חב"ד/ראובן קסטרו

אין ספק שבעולם היהודי התנועה שהצליחה להגיב באופן מהיר ומוצלח מול האתגר שהציבה מגיפת הקורונה, זו דווקא תנועת חב"ד וזאת בעיקר בגלל העובדה שחב"ד אמונה על דרכו של הרבי מליובאוויטש להשתמש בכל הטכנולוגיה הכי חדשנית ולגייסה לטובת הפצת היהדות.

נכון להיום מול הקהילות היהודיות בעולם, חב"ד הצליחה להמציא את עצמה מחדש בעידן הקורונה.

בכיר בחב"ד אומר כי כיום מרכז צעירי חב"ד בישראל הפך להיות מודל ודוגמה בכל העולם היהודי להפקת שלל מיזמי יהדות מקוריים מותאמי סגרים ומיגבלות הקורונה הן לכלל הקהילות והן לכל יהודי ויהודיה, כל זאת בשילוב מיטב הטכנולוגיה המודרנית המתקדמת מצד אחד, ומצד שני מבלי להתפשר על היצמדות לתורתו ומסריו האותנטיים של הרבי".

את האתגר הזה מצליחים לצלוח לא מעט בגלל מי שעומד בראש צעירי חב"ד ומנווט בחכמה וראיית פני עתיד, יו"ר אגודת חב"ד הרב יוסף יצחק אהרונוב שעל יכולותיו המרשימות קיבל לא פעם אותות ותעודות הערכה רבות ממדינת ישראל.

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully