וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"העדה החרדית" בקריאה חריפה: "המצב זועק לרחמי שמיים"

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל

25.1.2021 / 13:20

למרות הקו הבדלני, בית הדין של "העדה החרדית" פרסם קריאה לשמירה על כללי הזהירות בשל התפשטות הקורונה: "בכאב וזעזוע גדול שמענו על אלפי מקרים, בהם קשים ביותר". הרבנים קראו להתחזק

מתחסנים לקורונה בקופת חולים כללית, בני ברק 4 בינואר 2021. ראובן קסטרו
מתחסנים נגד קורונה/ראובן קסטרו

למרות הקו הבדלני, בית הדין של "העדה החרדית" פרסם קריאה בה הוא קורא לשמור על כללי הזהירות בשל התפשטות נגיף הקורונה. במכתב שפורסם נכתב כי "אין מן הצורך להזהיר שמי שיש לו חשש הדבקות החולי יישאר בביתו, וישמור על בריאותו ובריאות סביבתו שלא יגיעו לידי חולי וסכנה חלילה".

בראשית המכתב שפורסם בחוצות ירושלים כתבו חברי בית הדין כי "בכאב וזעזוע גדול שמענו על אלפי מקרים, בהם קשים ביותר, ביניהם נשים צעירות, אמהות לילדים, ואף ילדי תשב"ר הנאבקים על חייהם ומצפים לרחמי שמים מרובים".

"המצב זועק לרחמי שמים, לתפילה ותחנונים, כל לבב דוי וכל ראש לחלי ומחדרים אימה, מקרוב ומרחוק שומעים שמועות מכאיבות על ריבוי חולים רח"ל במכה מהלכת, השי"ת יאמר לצרותינו די", נכתב.

הרבנים קראו להתחזק: "ועל כל אחד ואחד לבדוק ולפשפש בדקי לבבו וביתו, להתחזק בג' עמודי העולם בתורה עבודה וצדקה, לנצל את הזמן ללימוד התורה כאו"א כפי יכולתו".

עוד ביקשו חברי הבד"ץ להמשיך ולומר בכל יום "לומר סדר אבינו מלכינו אחרי תפילת שחרית, וג' פרקי תהילים בכוונה אחר תפלת מנחה", לדבריהם יש "להשתדל באמירת מאה ברכות בכוונה, וביותר יש לנו לשאת עין לתפלת תשב"ר".

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל
  • עוד באותו נושא:
  • קורונה
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully