וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש ישיבת מיר: דווקא בתקופה זו של התפשטות הקורונה - התחזקו בעזרה לזולת

אריה זמיר

1.2.2021 / 16:32

הרב יצחק אזרחי אמר בעצרת אלפים טלפונית לתלמידי מוסדות אור המלך באלעד: ""גם במצב של הקורונה שלכאורה אין לנו את כל האפשרויות, תתקשר, תעודד, תפרגן, תתעניין בשני, ואז אתה מובטח שהרעה לא תבוא אליך"

הרב יצחק אזרחי. Motyshif, מתוך ויקיפדיה, צילום מסך
הרב יצחק אזרחי/צילום מסך, Motyshif, מתוך ויקיפדיה

ראש ישיבת מיר, הרב יצחק אזרחי, קרא להתחזק בעזרה לזולת, דווקא בתקופה זו של התפשטות נגיף הקורונה. לדבריו, בעת שעוזרים לשני - מובטח שלא יינזקו.

"גם במצב של הקורונה שלכאורה אין לנו את כל האפשרויות, תתקשר, תעודד, תפרגן, תתעניין בשני, ואז אתה מובטח שהרעה לא תבוא אליך", אמר ראש ישיבת מיר בעצרת אלפים טלפונית לתלמידי מוסדות אור המלך באלעד.

לדברי הרב אזרחי: "כמובן אם שומרים על כל מה שצריך לשמור כמו שגדולי התורה אומרים שצריך לעשות, כל מה שהרופאים אומרים של משרד הבריאות".

קודם לכן אמר הרב אזרחי: "הקב"ה נתן לכלל ישראל כוחות מיוחדים וגם הבטחה שגם אם יהיה אסונות, יהיה מצב גרוע ח"ו, אז זה תלוי בנו שנוכל להינצל מהדבר, בנביא ישעיהו פרק ס' כתוב 'כי הנה החושך יכסה ארץ וערפל לאומים ועלייך יזרח ה' וכבודו עלייך יראה'. גם שהחושך מכסה את הארץ אבל עלייך יזרח ה' וכבודו עלייך יראה".

"אבל איך זוכים לזאת זה תלוי בנו, הנה כתוב בישעיהו נ"ח "הלא פרס לרעב לחמיך ולעניים מרודים תביא בית כי תראה עירום וכיסתו וגו". כותב האבן עזרא שכאשר תבוא רעה לעולם אתה תינצל ע"י גמילות חסדים. תשמח את השני, תישא בעול חברך אז אתה הזוכה שגם אם בעולם יש רעה אתה תינצל. זה הכח של גמילות חסדים", הוסיף הגר"י אזרחי.

  • עוד באותו נושא:
  • ישיבת מיר
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully