וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: קידוש כפי שלא ראיתם מעולם

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל

10.2.2021 / 16:37

לאור ההצלחה הגדולה החליטה החבריא להמשיך עם פרק שני בסדרת השמחות היהודיות, הפעם בדמות "קידוש" רבתי המתקיים כנהוג בצפרא דשבתא בהיכלי בתי הכנסת בכל תפוצות ישראל. צפו בקליפ הססגוני

זוכרים את "שלום זכר"? מתגעגעים לשירים, לדמויות, לעונג השבת? אחר שזכה בתואר "קליפ השנה" ואחר שמחרוזת הניגונים שבו הפכה למקשה מוזיקלית אחת, המושמעת בכל שמחה שבתית (וגם יום-חולית...), החליטה החבריא להמשיך עם פרק שני בסדרת השמחות היהודיות, הפעם בדמות "קידוש" רבתי המתקיים כנהוג בצפרא דשבתא בהיכלי בתי הכנסת בכל תפוצות ישראל.

מי ומי ההולכים? ראשון למזמרים, עקיבא גרומן בדמות אבי הבת (שכבר מלאו לה כמה שנים...) לצד מקהלת "מלכות"; אהרלה סאמט ומנדי וייס; כמו תמיד דואט מלכים מרגש של מאיר אדלר ופנחס ביכלר, וגם יואלי דווידוביץ.

שתי הפתעות מוזיקליות נחשפות לראשונה בין שורות הקידוש: הופעתו המרגשת של ילד הפלא החדש מבית "מלכות" - בנצי קלצקין (זכרו את השם הזה!); והופעתו של חונה דייטש, בכובעו כבעל תפילה בחסד עליון, המשמש בתפקיד זה מזה שנים רבות בימים נוראים, שבתות ויומי דפגרא.

הקידוש צולם בבית הכנסת העתיק "אהל יצחק" ברחוב בעל התניא "חב"ד", שנבנה בירושלים לפני כ-150 שנה, כאשר השולחנות עמוסים מעדני שבת מבית "בעריס" - אוכל עם נשמה יהודית - ומשקאות משובחים מבית "אליס בראנפין". סוכנות הביטוח של מנדי גפנר עם מנהל תיקי הלקוחות בסוכנות שרגי סנדרוביץ פורסת חסותה בברכות חמות על האירוע המלבב.

הקונספט והתסריט מבית "מאסטרטגיה" של פנחס ביכלר האמון גם על התרכובת המוזיקלית והקולות; הבימוי והעריכה של הערשי סגל והצילום של יוסף שלסט; הפיק את הפרויקט - לייבי שרנסקי.

עיבוד: בני לאופר. הוקלט באולפני: M.W. של מיכאל ויינברגר ו'טנור' של מיכאל צי. מיקס: חיים מוזס. סאונד והגברה: אברהם רוזנפלד. עיצב גרפית SDR פרסום - שמעון רוכמן.

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל
  • עוד באותו נושא:
  • מוזיקה
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully