וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהוראת האדמו"ר: הכניסה לבית המדרש - רק עם תעודת מתחסן

אריה זמיר, בשיתוף שובה ישראל

14.2.2021 / 14:02

האדמו"ר מקרלין, שהיה החלוץ מבין החסידויות לקרוא לשמירה על ההנחיות, הכריז כי מי שירצה להיכנס לבית המדרש ולבנייני המוסדות של החסידות יידרש להציג תעודת מתחסן של משרד הבריאות או תעודת מחלים

יהודים חסידים ירושלים. ShutterStock
החסידות מנסה להיאבק במגפה/ShutterStock

חסידות קרלין הממוקמת בירושלים ובגבעת זאב מובילה בזהירות ובשמירה על הנחיות משרד הבריאות, עוד מהגל הראשון של התפשטות נגיף הקורונה. האדמו"ר היה החלוץ מבין שאר החסידויות אשר קרא לשמור על ההנחיות ולהקפיד עליהן מכל משמר.

כעת פרסמו בחסידות, בהוראת האדמו"ר, כי הכניסה לבית המדרש הגדול תתאפשר אך ורק למי שהתחסן שני חיסונים או לחילופין - מי שחלה והבריא מנגיף הקורונה.

אישור הכניסה לבנייני המוסדות יתאפשר לאחר הצגת תעודת מחלים או אישור מתחסן רשמי של משרד הבריאות. בכך מקווים בחסידות לצמצם לאפס את ההדבקה בין כותלי בית המדרש.

במודעה רשמית שהופצה בחסידות נכתב: "בפקודת כ"ק מרן אדמו"ר שליט"א הננו להודיע לכלל אנשי שלומנו שיחיו, מערי הארץ החפצים לעלות ולבא לתפילות ולשמחות בחצר הקודש, כי על כל אחד להצטייד ולהביא אתו אישור מחלים או אישור מתחסן".

בנוסף ציין הכרוז כי "בריאים אשר עדיין לא עבר שבוע שלם מהחיסון השני, עליהם להמשיך ולהישמר, ולעת עתה לא להגיע כלל לחצר הקודש"

אריה זמיר, בשיתוף שובה ישראל
  • עוד באותו נושא:
  • חסידות
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully