וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמץ עולמי ב"שובה ישראל": מאות אלפים קוראים ספר דברים בשבת

אריה זמיר, בשיתוף שובה ישראל

17.2.2021 / 13:43

ביום שישי הקרוב יחול יום פטירת משה רבנו א"ה ולקראת ההילולה נערכים במוסדות "שובה ישראל" לגיוס שיא בכל רחבי העולם, של אנשים שיקראו ספר דברים בכל שבת קודש. בישיבה פרסמו מספר טלפון אלינו ניתן לשגר הודעה עם שמות לברכה והצלחה והרב פינטו יעביר שידור חי ומיוחד

השבוע, ביום שישי, ז' באדר, יחול יום פטירתו של משה רבנו ע"ה. לקראת ההילולה, נערכים במוסדות "שובה ישראל" בראשות האדמו"ר רבי יאשיהו יוסף פינטו, ראש אבות בתי הדין במרוקו, להגיע לגיוס שיא של אנשים מכל העולם שמקבלים על עצמם לקרוא ספר דברים בכל שבת קודש.

ב"שובה ישראל" פרסמו מספר טלפון אליו ניתן לשגר הודעה עם שמות לברכה והצלחה, מפיו של האדמו"ר הרב פינטו, שמוביל בכל העולם את קריאת ספר דברים בשבת, וסחף רבבות שכבר קוראים את הספר בכל שבוע. מספר הטלפון הוא: 050-8925552.

כמו כן, מחר, יום חמישי, צפוי להתקיים שיעור תורה מיוחד בשידור חי מפי האדמו"ר הרב פינטו, ערב ז' באדר - הילולת משה רבינו ע"ה, בשעה 20:00. השיעור יועבר בשידור וידיאו חי ברשתות החברתיות ובאתרים הנבחרים.

ספר דברים. חיים טויטו,
כולם יקראו את ספר דברים גם יחד/חיים טויטו

באגרת ששיגר היום הרב פינטו לתלמידיו הוא כתב כך: "זכינו בקהילת קודש "שובה ישראל" לאור הגדול של ספר דברים בשבת קודש, זה אור ששומר את האדם כל השבוע ומגן על האדם מכל דבר רע. ומשה רבנו שהוא המליץ יושר הגדול שהיה מבריאת העולם, מליץ יושר על הלומד ספר דברים ועל בני משפחתו".

האדמו"ר הרב פינטו הוסיף כי "ידעו צדיקים שהימים והזמנים חולפים ועוברים. והנה יותר מארבע שנים שהתחלנו ב"שובה ישראל" ללמוד את ספר דברים כל שבת קודש", לדבריו, "הנה נמצאים בערב ז' באדר ובעוד כמה ימים זה יום הילולת משה רבנו. נחשוב בדעתנו איזה שמחה משה רבנו שמח בשמים. "ישמח משה במתנת חלקו". משה רבנו עומד בפני כל פמליה של מעלה, מתהדר בתורה שנתן לעם ישראל, והיה עבד נאמן של הקב"ה".

לסיום הוסיף הרב פינטו כי "זה לימוד זכות עצום בשמים, שבטוחים אנו שבז' באדר משה רבנו יעמוד לפני כסא הכבוד ויהיה מליץ יושר על כל אחד ואחד מאיתנו, ועל כלל עם ישראל ויציל נפשותינו, ושפע עצום יושפע מכל העולמות ונלך מחיל אל חיל".

אריה זמיר, בשיתוף שובה ישראל
  • עוד באותו נושא:
  • תנ"ך
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully