וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבלו: להיט האביב של ישי ריבו שנוצר ב"בונקר המוזיקלי"

אריה זמיר, בשיתוף שובה ישראל

24.2.2021 / 9:26

הזמר האהוב חוזר עם "סיבת הסיבות", שיר חדש עליו עבד בחודשים האחרונים. המילים מסכמות היטב את התקופה שעברה על כולנו ומציעות תקווה לקראת המשך הדרך. צפו בקליפ המושקע

ישי ריבו, אחד מכוכבי המוזיקה היהודית הגדולים ביותר של זמננו, יוצא עם להיט חדש, "סיבת הסיבות".

ימי הקורונה השביתו את עולם התרבות והמפגשים עם הקהל הפכו לנדירים, וריבו הופיע בהפוגות שאישרו רשויות הבריאות בישראל ובהופעות מקוונות לאלפי יהודים ברחבי העולם. בינתיים, הוא הספיק לחלות ולהבריא, להוציא את הלהיט "כתר מלוכה" המרגש, את אלבום ההופעות המשולש "במה קהל ואהבה", לעשות לביתו ולבלות עם משפחתו, ללמוד תורה ו...להסתגר באולפן הביתי, שזכה לכינוי ה"בונקריבו" וליצור, וליצור.

"סיבת הסיבות" החדש הוא שיר שמסכם תקופה ופותח את האופק לתקופה טובה שתיכף תגיע. כיאה לאופטימיות של תחילת האביב יצר ישי שיר קצבי, מרים ומשמח - שמזכיר לכולנו כמה התגעגענו אליו, ולתקווה. ריבו, שהפך להיות מוכר בבתים רבים בישראל, מכל החוגים וכל העדות, אומר את מה שכולנו רוצים להגיד ומבטא בחן ובדיוק את המחשבות, הרצונות והשאיפות שלנו בעולם הזה, כאן ועכשיו. על ההפקה המוזיקלית חתומים ריבו עצמו ומאור שושן, צמד ששיתוף הפעולה הפורה ביניהם כבר הוליד כמה מהפנינים הגדולות בקריירה של הזמר.

השיר מלווה בקליפ מיוחד בכיכובו של ישי, שצולם במספר לוקיישנים בלב ים ובמדבר, והרגע הזכור ביותר מגיע כאשר הזמר צף בים עם חליפה מיוחדת - קליפ מרהיב והפקה מורכבת.

ישי ריבו. טל עבודי,
התגעגענו. ריבו/טל עבודי

מילים:

תשיב בי את הרוח
תוריד ממני את הגשם
היה לי ים זמן לנוח,
התרגלתי קצת בעצם

ובמרחב הפתוח,
רואים באופק את השמש
אין ספק אני בטוח,
בסוף עוד תתבהר הדרך...

מילים: ישי ריבו | לחן והפקה מוסיקלית: וישי ריבו ומאור שושן | קליפ: סולם יעקב - יעקב אסרף

סיבת הסיבות. .,
מוכנים לעוד להיט?/.
אריה זמיר, בשיתוף שובה ישראל
  • עוד באותו נושא:
  • ישי ריבו
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully