וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האבא דמע: זו הפעם הראשונה שבני מנחם מקבל משלוח מנות

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל

עודכן לאחרונה: 4.3.2021 / 12:56

מרגש: ארגון "בלב אחד" חילק במהלך פורים משלוחי מנות עד הבית לילדים בעלי צרכים מיוחדים וכאשר אחד מהם החל לבכות בהתרגשות, אביו הסביר כי הוא מעולם לא קיבל משלוח עד היום

משלוח מנות. ShutterStock
משלוח המנות עשה שינוי גדול/ShutterStock

פורים עוד רגע נשכח מאיתנו, אבל המעשים הטובים שנעשו בחג - יישארו עוד הרבה זמן. אחד מהם מתייחס לפעילות שנעשתה לילדים מיוחדים במהלך ימי הפורים, וכך היה: בארגון "בלב אחד", העוסק כל השנה בסיוע ועזר לילדים חולים, כולל הקמת משחקיות לשעות הפנאי והפקת אירועים מיוחדים למשפחות הילדים, חילקו בימי הפורים מאות משלוחי מנות לילדים בעלי צרכים מיוחדים בכל רחבי הארץ.

מתנדבי הארגון חילקו את משלוחי המנות המפוארים לכל אחד מהילדים עד הבית, גם בגלל הקורונה שעדיין משתוללת וגם כדי לא להטריח את הילדים המיוחדים. מיותר לציין את ההתלהבות המרובה של אותם ילדים, שחלקם לא קיבל מעולם משלוח מנות ראוי ומושקע, והשמחה והאושר ניכרו על פניהם.

סיפור מדהים במיוחד אירע כאשר מנחם, ילד מיוחד (שכבר איננו כל כך ילד, בן 13), קיבל את משלוח המנות והתחיל לבכות. ההורים הסבירו למתנדב המודאג שזו הפעם הראשונה בחייו של מנחם שהוא מקבל משלוח מנות. "תמיד הוא היה מסתכל בערגה על אחים שלו, שמקבלים משלוחי מנות מחברים ורק לו אין מי שישלח. עשינו לו משלוחי מנות מיוחדים בתוך הבית, אבל הוא הרגיש שזה לא זה. אתם פשוט החזרתם לו את הכבוד", אמר האבא, כשגם הוא דומע.

מי שעמד מאחורי המבצע המיוחד ומימן אותו הוא איש העסקים נועם כהן, המייסד של JCC - הקהילה היהודית באיחוד האמירויות.

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל
  • עוד באותו נושא:
  • פורים
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully