וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר שנה במרוקו: האדמו"ר הרב פינטו יוצא למסע חיזוק בארה"ב

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל

עודכן לאחרונה: 14.3.2021 / 11:10

האדמו"ר צפוי לשהות שבוע ברחבי ארצות הברית, לאחר שלא עזב את מרוקו, בה הוא משמש כראש אבות בתי הדין, במשך כל השנה החולפת. לקראת בואו: מודעות נתלו בריכוזים היהודים והתרגשות גדולה נרשמה בקרב אלפי תלמידיו. במרכז המסע יהיה מעמד הכנסת ספר תורה. כל הפרטים - בפנים

הרב פינטו. שובה ישראל,
מגיע לארה"ב והתלמידים כבר מתרגשים. הרב פינטו/שובה ישראל

התרגשות גדולה: לאחר שנה בה לא עזב את אדמת מרוקו, שם משמש בתפקיד הרם - ראש אבות בתי הדין, והאחראי הרשמי על מערך הכשרות היהודית במדינה, האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו, יצא היום (ראשון) למסע חיזוק תורני ברחבי ארה"ב, שם ממתינים לו אלפי תלמידיו.

האדמו"ר הרב פינטו צפוי לשהות בארה"ב כשבוע, במהלכו הוא יקיים מרתון שיעורי חיזוק והלכה בהיכל הישיבה במנהטן ובבתי המדרש של "שובה ישראל", הפזורים ברחבי המדינה. השיעורים יועברו בשידור וידיאו חי ברשתות החברתיות ובאתרים הנבחרים.

יריית הפתיחה של המסע תהיה שיעור חיזוק שיתקיים בהיכל הישיבה במנהטן, היום בשעה 17:00 (שעון ארה"ב). השיעורים צפויים להתמקד בהלכות פסח, כהמשך להלכות הסדורות שהופצו בימים האחרונים בקרב קהילת "שובה ישראל". במהלך השבוע יתקיים מעמד הכנסת ספר תורה שנתרם על ידי אחד מנכבדי הקהילה.

ברחבי הקהילות היהודיות בניו יורק נתלו מודעות, המבשרות בהתרגשות על בואו של האדמו"ר הרב פינטו, עם הכותרת "צהלי ורוני יושבת ניו יארק כי גדול בקרבך קדוש ישראל".

בשנים האחרונים קבע האדמו"ר הרב פינטו את מושבו במרוקו, שם הוא מנהיג את הקהילה היהודית ומנווט את מערך ההלכה והכשרות במדינה כולה.

דוד ברגר, בשיתוף שובה ישראל
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully